Denk dat je je band even moet plakken want het klinkt lek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb de jurkjes! Ze passen. Het is een beetje vreemde stof. Denk dat het bedoeld is om in te sporten. Kwaliteit ziet er degelijk uit en het voelt erg comfi aan de huid.quote:
Wel eens in die plaats geweest. Maar ik had eerst nog niet de link gelegd met de stad en het verhaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rattenvanger van Hamelen?
@:kwiwi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is wel vies weer buiten ja, zelfs de redelijk stevige wind helpt niet echtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Ok, sporten is niet eens slim nu. Het slaat heerlijk op m'n longen
Ik blijf lekker de rest van de dag in de airco chillen.
Gefeliciteerd Luctor met je vaderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo verjaardag van mijn vader vieren.
Kip kerriequote:
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.quote:
Volgens mij was het vorige maand beter weerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.
Maar toen was ie op vakantiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorige maand beter weerAlsnog gefeliciteerd
ohquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.
Volgens mijn kaart ligt Thailand in het conflictgebied.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Fleur was in paniek over de 'oorlog'. Ze appte dat alle boten vol zitten en ik niet. meer weg kom etc![]()
Dus belde haar net om te zeggen dat ik daar helemaal niet in de buurt zit raakte ze half in paniek of de boten dan nog wel water komen brengen:P
Dus heb maar gezegd dat ze even op de kaart moet kijken
Ja maar koh phangan toch nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn kaart ligt Thailand in het conflictgebied.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |