Nou ja in principe heb je ergens toch gelijk.. het is alsnog Thailand.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Mijn topografische kennis van Thailand is ook niet zo heel best.
Ja ik dacht pas om 15.00 ofzoquote:
Ga gamen!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al bijna de hele dag alleen maar een beetje op de bank te chillen en voor me uit te staren, zou toch denken dat de verveling ooit toe gaat slaan.
Het is heel grootquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Mijn topografische kennis van Thailand is ook niet zo heel best.
Veel te langzaam.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even gegamed nog. Nu naar verjaardag.
Hopelijk staat daar de Tour aan.
Hoeveel eilanden heeft Thailand want ik las laatst hoeveel Japan heeft volgens mij of was het Indonesië maar het was in ieder geval echt fucking veel.quote:
Was ook nog het plan vandaag, maar ik zit eigenlijk gewoon m'n klusjes uit te stellen op deze manier.quote:
Eerst klussen dan gamen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ook nog het plan vandaag, maar ik zit eigenlijk gewoon m'n klusjes uit te stellen op deze manier.
Thailand boasts over 1,400 islands. These islands are scattered across the Gulf of Thailand and the Andaman Sea, offering a diverse range of experiences from bustling party scenes to tranquil diving spots and serene beaches.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel eilanden heeft Thailand want ik las laatst hoeveel Japan heeft volgens mij of was het Indonesië maar het was in ieder geval echt fucking veel.
Oh damn 1400. Wat zijn er dan ook eigenlijk ongelooflijk veel eilandjes daar in Azië.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand boasts over 1,400 islands. These islands are scattered across the Gulf of Thailand and the Andaman Sea, offering a diverse range of experiences from bustling party scenes to tranquil diving spots and serene beaches.
Ik zit in de golf van thailand. Zijn 3 bekende eilanden hier : Koh Samui , Koh Phangan (waar ik zit) en Koh tao
Eerst bijkomen van de werkweekquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst klussen dan gamen.
ja meeste kan je denk ik niets meequote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh damn 1400. Wat zijn er dan ook eigenlijk ongelooflijk veel eilandjes daar in Azië.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste kan je denk ik niets mee
Gewoon Sekiro gaan spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
En misschien ook nog even "gamen". Fall Guys vind ik niet echt die hard gamen haha.
Nee ik ga Fall Guys spelen, dat staat er toch.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon Sekiro gaan spelen.
Hmpfquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ga Fall Guys spelen, dat staat er toch.
Oh nou mijn leven is al vier maanden vooral gewoon zitten (als ik niks in huis doe) en op mijn telefoon kijken of de hele dag doen over een film of aflevering en beetje in stilte zitten verder.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, of je bent depressief, dan heb je dat chronisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb voor het eerst een spel waar ik wel goed in ben. Laat mij.quote:
Je kan zoveel beter wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een spel waar ik wel goed in ben. Laat mij.
Nou niet als het om gamen gaat. Er was nog zo'n spel wat ik uit heb gespeeld maar hoe heet die.. Sackboy typ ik uit mijn hoofd maar is vast fout.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan zoveel beter worden
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou mijn leven is al vier maanden vooral gewoon zitten (als ik niks in huis doe) en op mijn telefoon kijken of de hele dag doen over een film of aflevering en beetje in stilte zitten verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zit er een stijgende lijn in
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daarom en het kan ook niet meteen in één dag weer helemaal goed gaan natuurlijk. Maar iedere stap is er één.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een stijgende lijn in
Wel ontspannende gamesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet als het om gamen gaat. Er was nog zo'n spel wat ik uit heb gespeeld maar hoe heet die.. Sackboy typ ik uit mijn hoofd maar is vast fout.
Oh en Stray natuurlijk.
Dat is precies wat ik zoek als ik een game speel. Daarom is Planet Zoo ook gewoon leuk. Ik moet geen spelletjes hebben waar ik helemaal de zenuwen van krijg.quote:
Behalve als de Zurks komenquote:
Wat heb je gedaan in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Heel even in de slaapkamer bezig geweest, lekker 20,3 graden daar
Terug de woonkamer in was erg jammer daarna
Schone was opvouwen, wasmachine vullen en bed opmakenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in de slaapkamer?
Moet ik straks thuis ook nog doenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schone was opvouwen, wasmachine vullen en bed opmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |