Kleurtjesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog wel een goede liggen want ik heb nu een douchekop met kleurtjes erin zodat ik weet hoe lang ik douche.
Als hij groen is dan zit je binnen de 5 minuten, daarna gaat die paars worden en als je echt lang bezig bent (je moet alles scheren bijv) dan springt die op rood.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook onderhoudsabo
Ja zodat je aan de kleur kan zien hoe lang je aan het douchen bent.quote:
Echt zoiets waarvan je denkt dat het een goed idee is, om er vervolgens nooit gebruik van te makenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook onderhoudsabo
Kom je over halfuurtje gezellig meeposten in het F1 live topic ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt zoiets waarvan je denkt dat het een goed idee is, om er vervolgens nooit gebruik van te maken
Ontstoppingsfonds kwam na een maand al meteen van pas, dat was de andere kant.
Ik zag net dat de kwalificatie pas om 16:00 isquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je over halfuurtje gezellig meeposten in het F1 live topic ?
Ik heb ook sociale huur. Het zijn eigenlijk vooral die kleine klusjes die iedere sukkel ook zelf kan doen, de rest is gewoon standaard.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen onderhoudsabonnement? Of is dat normaal buiten woningbouwverenigingen om. Als ik iets gefikst wil hebben hoef ik alleen maar te bellen en ze fiksen het.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net dat de kwalificatie pas om 16:00 is
Oh daar komen ze hier ook gerust voor langs. Heb wel eens vaker gebeld of ze gewoon een tip hadden voor mij om iets te maken want had ik iets relatiefs onschuldigs maar ze sturen altijd meteen iemand hierheen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook sociale huur. Het zijn eigenlijk vooral die kleine klusjes die iedere sukkel ook zelf kan doen, de rest is gewoon standaard.
Hoeveel stappen zijn dat?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef Karzai het volgende:
Mijzelf maar uit bed hijsen en onder de douche stappen
Klopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de woningbouw sinds ik hier woon best wat geld heb gekost. Maar goed niet mijn schuld. Huis was compleet uitgeleefd en niet onderhouden toen ik er in kwam.
Ik wilde vandaag ook weer even flink stuk gaan met een hiit, maar die hoge luchtvochtigheid maakt het echt zo extreem moeilijk om zin te maken daarvoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van sportschool. Ook weer buikspierkwartier gedaan.
was pittig.
Ook zoveel boomstammen/stronken uit de grond laten halen en vorig jaar eindelijk ook de enorme dode conifeer (die al zo was toen ik de sleutel kreeg en waar alle bovenburen tegenaan moesten kijken).quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
En zij moeten het ook onderhouden.
Ja, het is wel weer benauwd. Maar op de fiets viel dat wel mee. Op de fiets had ik wel last van een droge keel. Volgens mij hangen er weer veel pollen in de lucht.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag ook weer even flink stuk gaan met een hiit, maar die hoge luchtvochtigheid maakt het echt zo extreem moeilijk om zin te maken daarvoor
Ik stond vorige week vlak voor de airco, dat ging nog wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer benauwd. Maar op de fiets viel dat wel mee. Op de fiets had ik wel last van een droge keel. Volgens mij hangen er weer veel pollen in de lucht.
Gewoon een schuurspons gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar daar staat wel tegenover dat schoon worden onder de douche nogal een uitdaging is nu
haha ja, nu nog wat proberen te lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er echt goed op dat die kast daar echt precies past.
De rattenvanger van Hamelen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
keb een zooitje national geographics ook staan uit de jaren 80, gekregen van mijn stiefvader
verder wat stripboeken en andere boeken
Dit is letterlijk alles wat ik nog heb aan boeken haha:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
keb een zooitje national geographics ook staan uit de jaren 80, gekregen van mijn stiefvader
verder wat stripboeken en andere boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |