Hoeveel stappen zijn dat?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef Karzai het volgende:
Mijzelf maar uit bed hijsen en onder de douche stappen
Klopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de woningbouw sinds ik hier woon best wat geld heb gekost. Maar goed niet mijn schuld. Huis was compleet uitgeleefd en niet onderhouden toen ik er in kwam.
Ik wilde vandaag ook weer even flink stuk gaan met een hiit, maar die hoge luchtvochtigheid maakt het echt zo extreem moeilijk om zin te maken daarvoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van sportschool. Ook weer buikspierkwartier gedaan.
was pittig.
Ook zoveel boomstammen/stronken uit de grond laten halen en vorig jaar eindelijk ook de enorme dode conifeer (die al zo was toen ik de sleutel kreeg en waar alle bovenburen tegenaan moesten kijken).quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
En zij moeten het ook onderhouden.
Ja, het is wel weer benauwd. Maar op de fiets viel dat wel mee. Op de fiets had ik wel last van een droge keel. Volgens mij hangen er weer veel pollen in de lucht.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag ook weer even flink stuk gaan met een hiit, maar die hoge luchtvochtigheid maakt het echt zo extreem moeilijk om zin te maken daarvoor
Ik stond vorige week vlak voor de airco, dat ging nog wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer benauwd. Maar op de fiets viel dat wel mee. Op de fiets had ik wel last van een droge keel. Volgens mij hangen er weer veel pollen in de lucht.
Gewoon een schuurspons gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar daar staat wel tegenover dat schoon worden onder de douche nogal een uitdaging is nu
haha ja, nu nog wat proberen te lezenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er echt goed op dat die kast daar echt precies past.
De rattenvanger van Hamelen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
keb een zooitje national geographics ook staan uit de jaren 80, gekregen van mijn stiefvader
verder wat stripboeken en andere boeken
Dit is letterlijk alles wat ik nog heb aan boeken haha:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
keb een zooitje national geographics ook staan uit de jaren 80, gekregen van mijn stiefvader
verder wat stripboeken en andere boeken
Denk dat je je band even moet plakken want het klinkt lek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb de jurkjes! Ze passen. Het is een beetje vreemde stof. Denk dat het bedoeld is om in te sporten. Kwaliteit ziet er degelijk uit en het voelt erg comfi aan de huid.quote:
Wel eens in die plaats geweest. Maar ik had eerst nog niet de link gelegd met de stad en het verhaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rattenvanger van Hamelen?
@:kwiwi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is wel vies weer buiten ja, zelfs de redelijk stevige wind helpt niet echtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Ok, sporten is niet eens slim nu. Het slaat heerlijk op m'n longen
Ik blijf lekker de rest van de dag in de airco chillen.
Gefeliciteerd Luctor met je vaderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo verjaardag van mijn vader vieren.
Kip kerriequote:
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.quote:
Volgens mij was het vorige maand beter weerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.
Maar toen was ie op vakantiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorige maand beter weerAlsnog gefeliciteerd
ohquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hij was vorige maand al jarig, maar viert het vandaag pas.
Volgens mijn kaart ligt Thailand in het conflictgebied.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Fleur was in paniek over de 'oorlog'. Ze appte dat alle boten vol zitten en ik niet. meer weg kom etc![]()
Dus belde haar net om te zeggen dat ik daar helemaal niet in de buurt zit raakte ze half in paniek of de boten dan nog wel water komen brengen:P
Dus heb maar gezegd dat ze even op de kaart moet kijken
Ja maar koh phangan toch nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn kaart ligt Thailand in het conflictgebied.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |