Mijn airco doet luchtontvochtigenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie heeft er een luchtontvochtiger? Volgens mij is die ene die verantwoordelijk is voor de buitenlucht momenteel kapot.
Ik heb mijn ventilator niet meegenomen naar hier. Op mijn nieuwe woonplek krijg ik hem wel weer..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb ook airco
Maar straks niet meer
Klinkt als waterbesparingquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist wetenschappelijk vastgesteld dat ik een nieuwe douchekop nodig heb. Maar die zijn duur
Maar als er maar 3,4L/m uit komt terwijl de slang zonder kop tot 6,1L/m komt, is het wel duidelijk wie er verantwoordelijk is voor dat pisstraaltje. En ontkalken heeft 0 verschil gemaakt.
Het filtertje dat voor de waterbesparing zorgt zit volgens mij niet eens aan z'n maximale capaciteit. Die eruit halen heeft 0 verschil gemaakt, lijkt wel alsof er iets verstopt is oid.quote:
Bij je verhuurder om een nieuwe vragen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist wetenschappelijk vastgesteld dat ik een nieuwe douchekop nodig heb. Maar die zijn duur
Maar als er maar 3,4L/m uit komt terwijl de slang zonder kop tot 6,1L/m komt, is het wel duidelijk wie er verantwoordelijk is voor dat pisstraaltje. En ontkalken heeft 0 verschil gemaakt.
Duurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Bij de niet Lidl zijn ze duur.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DuurHaal gewoon zo'n ding bij de Lidl https://www.lidl.nl/q/search?q=douchekop
Zou ik wel eindelijk gebruik kunnen maken van het onderhoudsabonnement waar ik al jaren voor betaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij je verhuurder om een nieuwe vragen?
Bedoelde meer dat je nu dus automatisch water en geld bespaart.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het filtertje dat voor de waterbesparing zorgt zit volgens mij niet eens aan z'n maximale capaciteit. Die eruit halen heeft 0 verschil gemaakt, lijkt wel alsof er iets verstopt is oid.
Dit is denk ik voor de huurderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij je verhuurder om een nieuwe vragen?
https://www.gamma.nl/asso(...)/douche/douchekoppen Valt best mee. Ja ze hebben ook duurdere te koop.quote:
Maar daar staat wel tegenover dat schoon worden onder de douche nogal een uitdaging is nuquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je nu dus automatisch water en geld bespaart.
ik douche gewoon en zie wel hoe lang het wasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog wel een goede liggen want ik heb nu een douchekop met kleurtjes erin zodat ik weet hoe lang ik douche.
Ik kreeg een nieuwe kraan, omdat ik gloeiend heet water uit kreeg. Ik kon alleen echt douchen met de laagste temperatuur stand op de kraan. De binnenwerk van de oude kraan was gewoon verkalkt.quote:
In mijn geval ook, tenzij je een onderhoudsabo hebt. En die heb ikquote:
Ja dit was vanuit de gemeente om te kijken of ze wat dingen konden doen hier om wat gas enz te besparen. Soort disco douche heb ik nu.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik douche gewoon en zie wel hoe lang het was(gemiddeld 15 min.)
Volgens mij heb ik ook onderhoudsaboquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn geval ook, tenzij je een onderhoudsabo hebt. En die heb ik
Die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit was vanuit de gemeente om te kijken of ze wat dingen konden doen hier om wat gas enz te besparen. Soort disco douche heb ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |