Niet weten dat Pendule een geile homo twink boii isquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vriend? ben je dan homo of staat je account gewoon op man terwijl je een vrouw bent?
Niets tegen homo's trouwens. Zijn meestal vriendelijke mensen. Maar je vriend precies niet zo![]()
Je kunt beter van de drank afrakenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:08 schreef Pendule het volgende:
Ik wil echt van mijn vriend af.2”]_wat een zeikerd
Kan eter geoon alleen zijn in plaats vann steeds ouden wijven gezeik
Klacht: vriend
Misschien zit hij aan de drank door zijn vriend. Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je kunt beter van de drank afraken
Truez maar hoe dan ook moet ie ermee stoppen (of stoppen met topics openen)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien zit hij aan de drank door zijn vriend. Het ene sluit het andere niet uit
Dit iddquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je kunt beter van de drank afraken
Hij zit al heel lang hier en ik heb de indruk dat hij altijd ladderzat is als hij hier verschijnt. En het vriendje waar hij het over heeft, is volgens mij niet de eerste. Hij is niet de meest sympathieke user, en dan druk ik het nog zacht uit. Ongeveer tien jaar geleden ventileerde hij eens een idee om onderverhurende studenten een poot (sorry voor de woordspeling) uit te draaien.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien zit hij aan de drank door zijn vriend. Het ene sluit het andere niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |