quote:
Op zaterdag 26 juli 2025 08:44 schreef TheFreshPrince het volgende:Nee.
"Het juiste moment in- en uitstappen" is niet te voorspellen.
Vroeg of laat gebeurt het een keer dat een coin niet meer stijgt of niet meer daalt naar een bepaald niveau of een grote partij dumpt z'n coins en dan blijf je achter met een verlies of een hoop waardeloze coins.
Daarnaast handel je tegen honderden trading bots die sneller kunnen reageren dan jij (en vaak ook verlies draaien).
Als je denkt dat je dat kan verslaan hou je jezelf voor de gek.
Maar mij niet.
Daytraden is in feite gewoon gokken met een hoge verslavingskans.
"Ja, maar dit is anders". Nee.
Ik heb ook nooit gezegd dat het juiste moment te voorspellen is, ik zeg alleen dat ik telkens hoger verkoop dan dat ik inkoop en dat meerdere keren per dag/week doe.
Dan moet je me toch even uitleggen hoe ik geen winst maak met onderstaande trades met MoonCoon:
Koop 5 SOL op 0,0001706
Verkoop 4 SOL op 0,0004144
Koop 2 SOL op 0,00039571
Verkoop 3 SOL op 0,00056738
Koop 2 SOL op 0,00036308
Verkoop 5 SOL op 0,00060688
Koop 5 SOL 0,0004144
Verkoop 6 SOL op 0,00091485
Dit zijn trades in minder dan een week. Dus ik heb én meer geld op de bank dan ik had voor dat ik ging traden met MoonCoon én ik heb een leuke moonbag. Bij dit soort coins die vaak een korte levensduur hebben zitten weinig trade bots op. Dat zal bij BTC, XRP etc. wel heel anders zijn.
Dus ik weet niet hoe ik jou voor de gek hou. Of hou je jezelf voor de gek?
Anyway, ik zou dus graag een mooi realtime overzicht hebben middels een tool die mijn trades bijhoudt en die me precies kan vertellen hoeveel winst/verlies ik op een bepaalde coin heb.