Wat bezielt je idd om daar als opvang bak rond te hangen vraag ik mij af. Ieder zn ding uiteraard, maar vraag me gewoon af wat hier als vrouw zijnde nou zo opwindend aan is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je je al zorgen zou moeten maken dat je iets hebt opgelopen, dan is het eerder om andere sexueel overdraagbare aandoeningen.
Niets, het is dan ook niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal. TS komt soberso een parenclub niet in want dan moet je ook lekker wijf meenemen om binnen te mogen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat bezielt je idd om daar als opvang bak rond te hangen vraag ik mij af. Ieder zn ding uiteraard, maar vraag me gewoon af wat hier als vrouw zijnde nou zo opwindend aan is.
Hangt van de club en avond af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niets, het is dan ook niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal. TS komt soberso een parenclub niet in want dan moet je ook lekker wijf meenemen om binnen te mogen.
Dat zou onverstandig zijn. Een of enkele loads slikken is tot daar aan toe. Maar de meeste vrouwen houden het al niet binnen bij 4 of 5 loads achter elkaar.quote:
Vraag het aan je moederquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat bezielt je idd om daar als opvang bak rond te hangen vraag ik mij af. Ieder zn ding uiteraard, maar vraag me gewoon af wat hier als vrouw zijnde nou zo opwindend aan is.
Je vraagt je af wat er als vrouw zijnde opwindend aan is om seks te hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ts’s zijn verhaal klinkt idd als een troll (want je krijgt geen hiv van pijpen) maar het is wel waar dat de vrouwen in parenclubs veelal zonder condoom meerdere mannen pijpen. En ja, dat vinden (sommige) vrouwen geil.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niets, het is dan ook niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal. TS komt soberso een parenclub niet in want dan moet je ook lekker wijf meenemen om binnen te mogen.
True. Maar onveilig gepijpt worden is niet heel risicovol voor de man, ook niet kwa andere soa’s. Het is risicovoller voor de vrouw, al is dat risico ook niet mega groot.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je je al zorgen zou moeten maken dat je iets hebt opgelopen, dan is het eerder om andere sexueel overdraagbare aandoeningen.
Het klopt wat je zegt. Als single man, mag je zo een parenclub ook binnen. Er waren veel mannen, die namiddag. Slechts twee koppels. En ja één toffe, nymfomane vrouw. Die het met een hele hoop van die mannen gedaan heeft. Penetratie met condoom. Pijpen zonder. Klaarkomen in de mond. Ze was er niet vies van. Slikken deed ze niet of minder. Er lagen naast vele condooms ook rollen papier. Ze had bakken energie. Is 2u blijven gaan, met iedereen daar. Ze was een echte bom. Ook van uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:14 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ts’s zijn verhaal klinkt idd als een troll (want je krijgt geen hiv van pijpen) maar het is wel waar dat de vrouwen in parenclubs veelal zonder condoom meerdere mannen pijpen. En ja, dat vinden (sommige) vrouwen geil.
Verder zijn er ook parenclub-avonden waarbij alleenstaande mannen toegelaten worden dus het is niet alleen voor stellen.
HPV kan dus wel via pijpen overgedragen worden, en HPV kan dus ook in je keel blijven zitten. Als ze eerst zonder condoom een man heeft gepijpt die HPV aan zijn pik heeft, dan kan ze daardoor HPV in haar keel gekregen hebben, en als ze dan vervolgens jou weer heeft gepijpt, kan jij het weer aan je pik gekregen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:24 schreef JustTalkLove het volgende:
Die andere soa's (chlamydia, gonorroe, syfillis, hepatitis, herpes) laat ik ook nog onderzoeken. Hpv zou niet kunnen volgens de huisarts. Al las ik op het internet van wel.
Wanneer heb je tijd dan trommelen we paar fokkers op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |