abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:52:34 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218325940
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 00:24 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]
Het klopt wat je zegt. Als single man, mag je zo een parenclub ook binnen. Er waren veel mannen, die namiddag. Slechts twee koppels. En ja één toffe, nymfomane vrouw. Die het met een hele hoop van die mannen gedaan heeft. Penetratie met condoom. Pijpen zonder. Klaarkomen in de mond. Ze was er niet vies van. Slikken deed ze niet of minder. Er lagen naast vele condooms ook rollen papier. Ze had bakken energie. Is 2u blijven gaan, met iedereen daar. Ze was een echte bom. Ook van uiterlijk.

Waarom zou mijn verhaal niet echt zijn ? Dit was mijn eerste parenclub bezoek. Ik was nieuwsgierig. Hopelijk krijg je inderdaad geen hiv van gepijpt te worden.

Die andere soa's (chlamydia, gonorroe, syfillis, hepatitis, herpes) laat ik ook nog onderzoeken. Hpv zou niet kunnen volgens de huisarts. Al las ik op het internet van wel.

Een troll ben ik niet. Wel een hypochonder. Ik ben toen meegegaan in de sfeer van de groep, tijdens mijn bezoek aan de parenclub. Hopelijk maak ik me zorgen om niets. Toch wat die hiv betreft.
echt smerig wow

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 26-07-2025 18:19:13 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218325952
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
echt smerig wow
Ik zit hier met een harde tampeloeris hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 26-07-2025 18:19:22 ]
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:07:05 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218326074
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:53 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ik zit hier met een harde tampeloeris hoor
ja precies
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218326852
Sorry. Mijn lust en nieuwsgierigheid heeft me toen naar die parenclub gelokt. Op zich (in het moment zelf) was dit best een fijn en leuk verhaal.

Maar ik ben tegelijk ook dwaas geweest. Dacht niet na over mogelijke consequenties. Zoals wanneer je teveel alcohol drinkt en beslist om dan toch nog te gaan rijden. Ik doe zulke dingen normaal niet.

Ik ben eigenlijk maar een heel brave, saaie, genormaliseerde kerel.

Maar zit wat in een destructieve periode in mijn leven nu. Jaloers zou ik hier niet op zijn. Ik hoop dat mijn uitslag ok is. Een parenclub hoeft voor mij niet meer. Ik dien mijn hoofd er beter bij te houden. Niet mijn lust. Maar is soms lastig. Lust is lastig. Sterke drug.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 13:19:25 #30
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218327862
Toch weer een ervaring rijker!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 26 juli 2025 @ 13:51:40 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218328140
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toch weer een ervaring rijker!
Nou zeg dat!! Deze TS is lekker bezig |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218328508
Vinden jullie dat ? Ik niet. Als ik hiv heb opgelopen is mijn leven om zeep. 😪
  zaterdag 26 juli 2025 @ 14:24:00 #33
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218328571
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 14:16 schreef JustTalkLove het volgende:
Zal wel los lopen, komt goed
  zaterdag 26 juli 2025 @ 14:25:09 #34
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_218328588
zolang je je dop niet in een kontgat steekt zal het wel los lopen met de HIV

vieze herpes kan je er wel van krijgen
  zaterdag 26 juli 2025 @ 14:35:19 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218328671
Was ze lekker?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218328698
Dank je. Ik hoop dat de hiv test negatief is. Die andere soa's, zie ik wel.

Ik loop al maanden moe. Van voor mijn bezoek aan de parenclub. En zweet nu overmatig veel. Als hypochonder zijnde, kom ik via Google AI, met zweten en onveilige seks, bij acute hiv als suggestie uit. Wat me niet helpt.

De dokter zegt dat de kans op hiv met gepijpt worden, klein is. Me niet te ongerust te maken.

Het zweten en vermoeidheid zou ook op kanker kunnen wijzen. Of stress. Ik maak een moeilijke periode momenteel door.

Wel is dit overmatig zweten pas na die onveilige seks (het gepijpt worden) begonnen. Ik moet het wat proberen loslaten

Donderdag weet ik mijn uitslag van de hiv. Ik moet wel de test na 3 maanden nog eens doen. Uitslag over andere soa's volgt later. Ik steek een staaltje urine ook donderdag binnen. Het is dan meer dan 14 dagen geleden.
pi_218329185
quote:
Al die andere soa's zijn negatief, dus ik denk dat je je over HIV ook niet al te veel zorgen hoeft te maken. En als de HIV-test positief is, kan het altijd nog een vals positieve test zijn.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 15:41:46 #38
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_218329196
quote:
Ach hiv is nog geen aids.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 19:29:10 #39
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218332016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 14:38 schreef JustTalkLove het volgende:
Dank je. Ik hoop dat de hiv test negatief is. Die andere soa's, zie ik wel.

Ik loop al maanden moe. Van voor mijn bezoek aan de parenclub. En zweet nu overmatig veel. Als hypochonder zijnde, kom ik via Google AI, met zweten en onveilige seks, bij acute hiv als suggestie uit. Wat me niet helpt.

De dokter zegt dat de kans op hiv met gepijpt worden, klein is. Me niet te ongerust te maken.

Het zweten en vermoeidheid zou ook op kanker kunnen wijzen. Of stress. Ik maak een moeilijke periode momenteel door.

Wel is dit overmatig zweten pas na die onveilige seks (het gepijpt worden) begonnen. Ik moet het wat proberen loslaten

Donderdag weet ik mijn uitslag van de hiv. Ik moet wel de test na 3 maanden nog eens doen. Uitslag over andere soa's volgt later. Ik steek een staaltje urine ook donderdag binnen. Het is dan meer dan 14 dagen geleden.
Je bent hypochonder. Dat betekent dat wat wij hier ook zeggen, je het altijd wel zult hebben; in dit geval HIV.

Vanuit wetenschappelijk perspectief is die kans echt nihil tenzij jullie beiden wondjes oid hadden waarbij bloed zich met elkaar kan vermengen.

Denk jezelf niet gek, het is het niet waard.
Le Diable
pi_218332182
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 19:29 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je bent hypochonder. Dat betekent dat wat wij hier ook zeggen, je het altijd wel zult hebben; in dit geval HIV.

Vanuit wetenschappelijk perspectief is die kans echt nihil tenzij jullie beiden wondjes oid hadden waarbij bloed zich met elkaar kan vermengen.

Denk jezelf niet gek, het is het niet waard.
Dank je. De symptomen die ik heb, zijn wellicht van de stress. Het zweten stoort me. Ik hoop dat je gelijk hebt. Zoals de anderen hier. Dat ik me zorgen maak voor niets.

In mijn fantasie vrees ik dat het hiv virus in haar mond, via sperma van een andere man nog aanwezig was en zo via het slijmvlies van mijn eikel is binnengekomen. Wel kun je na 7 dagen nog geen zweten als hiv symptoom hebben. Dat is na 2 weken. Ik zit nog niet zover. Net zoals met geld spelen op de beurs, doe ik dit nooit meer. Een parenclub bezoeken.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 19:56:05 #41
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218332316
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 19:42 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]
Dank je. De symptomen die ik heb, zijn wellicht van de stress. Het zweten stoort me. Ik hoop dat je gelijk hebt. Zoals de anderen hier. Dat ik me zorgen maak voor niets.

In mijn fantasie vrees ik dat het hiv virus in haar mond, via sperma van een andere man nog aanwezig was en zo via het slijmvlies van mijn eikel is binnengekomen. Wel kun je na 7 dagen nog geen zweten als hiv symptoom hebben. Dat is na 2 weken. Ik zit nog niet zover. Net zoals met geld spelen op de beurs, doe ik dit nooit meer. Een parenclub bezoeken.
Neem maar van me aan dat stress nu voor deze symptomen zorgt.

Ken je die film The Matrix?

"It's the mind that makes it real."

En dat vat het allemaal wel samen dus kalmeer en maak je geen zorgen.
Le Diable
pi_218332407
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:45 schreef JustTalkLove het volgende:
Sorry. Mijn lust en nieuwsgierigheid heeft me toen naar die parenclub gelokt. Op zich (in het moment zelf) was dit best een fijn en leuk verhaal.

Maar ik ben tegelijk ook dwaas geweest. Dacht niet na over mogelijke consequenties. Zoals wanneer je teveel alcohol drinkt en beslist om dan toch nog te gaan rijden. Ik doe zulke dingen normaal niet.

Ik ben eigenlijk maar een heel brave, saaie, genormaliseerde kerel.

Maar zit wat in een destructieve periode in mijn leven nu. Jaloers zou ik hier niet op zijn. Ik hoop dat mijn uitslag ok is. Een parenclub hoeft voor mij niet meer. Ik dien mijn hoofd er beter bij te houden. Niet mijn lust. Maar is soms lastig. Lust is lastig. Sterke drug.
Beter haal je (of ga je sparen voor) zo'n lifelike 1 op 1 grootte siliconen sekspop, waar de varianten met een hoger prijskaartje in allerlei standen gezet kunnen worden, zodat je daar je lusten op kunt botvieren.
Het gunstige hierin is dat je je hunkering naar de sekspartner op het feest kunt modelleren naar haar fysieke gestalte, want aangezien je er zowat een hele alinea aan hebt besteed lijkt ze een aardige obsessie voor je te zijn.
Google is your friend, abuse your friends
pi_218335824
SOA testje laten doen over een paar maanden (HIV is niet direct zichtbaar op een test) en verder met je leven. De kans dat je HIV oploopt via orale seks is uitermate klein, ook als haar bek vol zit met zaad van andere mannen. En zelfs al zou je HIV hebben dan is dat tegenwoordig een chronisch kwaaltje, het is al lang geen doodvonnis meer en je hoeft er ook zeker niet ziek van te worden.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')