Doe je dat ook bij echte. Zodat dat vieze voedsel niet aan land komt??quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:29 schreef mschol het volgende:
ik kan weer scheepjes slopen..
dit keer visschepen
Tijd om gemarineerde Helmonder op de grill te gooien dusquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viesdik die Helmonder. Al is dat hetzelfde als gras is groen..
MOet het wel een stevige grill zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd om gemarineerde Helmonder op de grill te gooien dus
Daar heb ik de concentratie niet voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en lekker in je pyjama op de bank kijken
nee, ik heb ander werkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij echte. Zodat dat vieze voedsel niet aan land komt??
Gewoon zo'n grote staalplaat van de bouwplaats verhitten en hem met een hijskraan er op tillen, het is nu toch bouwvakquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij krijgt ons wel hoor wacht maar
Jij bent wel te gast daar, zou raar zijn om de gast te laten betalenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag eten we hier blijkbaar Pizza![]()
![]()
Ik moet wel even navragen of ik eigenlijk moet mee betalen. Voor de vaste bewoners zit het blijkbaar inbegrepen in hun verblijf...
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd om gemarineerde Helmonder op de grill te gooien dus
Ja dat is waar. Ik wil wel weten hoe ze dat doen. Volgens mij gaan ze bestellen. Dan zit New York het dichts bij van de bekende ketens. maar ook Domino's zit dicht in de buurt..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel te gast daar, zou raar zijn om de gast te laten betalen
Anders gewoon morgen even vragen, dan kun je alvast gaan uitzoeken welke je wiltquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik wil wel weten hoe ze dat doen. Volgens mij gaan ze bestellen. Dan zit New York het dichts bij van de bekende ketens. maar ook Domino's zit dicht in de buurt..
Ik zat net al even te kijken..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon morgen even vragen, dan kun je alvast gaan uitzoeken welke je wilt
KCquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
even discodansen met vlinderdepinder
Bekijk deze YouTube-video
boogie on downquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
That the way I like it.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |