quote:Ah, bedankt, kzal het proberen
Op woensdag 2 april 2003 12:26 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
Je kunt haar ook in een pad veranderen, als zij springt moet jij ook springen en in die ketel schieten, dan komt er van dat spul op haar en wordt ze een pad
. Beetje goede timing en dan is het wel te doen. Maar ik vond het wel een irritante en lastige boss.
En al die eind (begin?) bazen zijn idd best moeilijk in de Rayman spellen..
(misschien is dat de reden dat al die FPS mietjes geen platformgames spelen?)
quote:ja idd, ik ben nu bij de eindbaas van dat ene grottenlevel, en ik heb nog echt geen idee hoe ik die kan verslaan. Die eindbazen zijn in verhouding van de levels zelf erg pittig!
Op woensdag 2 april 2003 13:26 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Ah, bedankt, kzal het proberen
En al die eind (begin?) bazen zijn idd best moeilijk in de Rayman spellen..
(misschien is dat de reden dat al die FPS mietjes geen platformgames spelen?)
Ik ben nu door die spiegel heen gestapt en sta nu op een van die stenen in dat water waarbij ik op een ander platform moet zien te komen..
hoe ik daar kom ben ik nog niet helemaal uit
die blauwe handschoenen helpen niet (alleen als ik spring en schiet met die dingen zie ik ergens een rood pijltje maar die kan ik niet raken)
En nog een screenshotje, waarin Globox (met een black lum in z'n buik) op het punt staat de lucht in te zweven:
sigh.. ik ben verslaafd aan dit spel

quote:bft?
Op donderdag 3 april 2003 18:14 schreef Djaser het volgende:
Weet iemand btf een patch voor Rayman II? Ik heb het halve internet afgezocht maar kan het niet vinden.
quote:*blij is met deze tip*
Je kunt haar ook in een pad veranderen, als zij springt moet jij ook springen en in die ketel schieten, dan komt er van dat spul op haar en wordt ze een pad
. Beetje goede timing en dan is het wel te doen. Maar ik vond het wel een irritante en lastige boss.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 13:08 schreef Kleintjuh het volgende:
Bijvoorbeeld moeje bij The Fairy Council in de ronde kamer met de teensies nie meteen in dat warp ding jumpen maar goed om je heen kijken anders heb je geloof ik zelfs 0%
Ik heb em bijna een keer helemaal verslagen maar toen ging ik net op het laatste nippertje zelf de verkeerde kant op en kreeg ik een van de vele pijlen midden in m'n *** - game over ... ![]()
En dan zal ik het nog maar niet hebben over de momenten waarop je jezelf door dat vizier ziet (en je jezelf zo snel en lang mogelijk moet verstoppen achter de dingen die in die kamer staan omdat je het anders niet overleeft
)
Blegh.. die eindbazen hadden ze toch wel een heel klein beetje makkelijker mogen maken ![]()
(en ik wil denk ik niet weten wat ik moet doen om de laatste eindbaas te verslaan..
)
quote:Een beetje té verslavend
Op zondag 6 april 2003 19:05 schreef Kiezel het volgende:
wat is dat spel verslavend!!!!
Rayman3 is veel donkerder en wat grimmiger geworden (vergeleken bij deel 2).
(op de bonus levels na dan
)
quote:Kijk, daar heb ik wat aan
quote:Ja, daar ben ik nu ook. Iedere keer als ik bijna heb gewonnen richt die wezel dat vizier weer op me
Op zondag 6 april 2003 17:24 schreef dikkebanaan het volgende:
Bah, ik ben nu al een paar dagen met die wezel (of wat het ook mag wezen) in dat grote huis van em (waar je naartoe gaat bij dat moeras) met al die beelden en spiegels (hoezo ijdel?) bezig..
Ik heb em bijna een keer helemaal verslagen maar toen ging ik net op het laatste nippertje zelf de verkeerde kant op en kreeg ik een van de vele pijlen midden in m'n *** - game over ...
En dan zal ik het nog maar niet hebben over de momenten waarop je jezelf door dat vizier ziet (en je jezelf zo snel en lang mogelijk moet verstoppen achter de dingen die in die kamer staan omdat je het anders niet overleeft
)
quote:Hm, ik heb hem eindelijk verslagen!
Op dinsdag 8 april 2003 20:27 schreef Kiezel het volgende:[..]
Ja, daar ben ik nu ook. Iedere keer als ik bijna heb gewonnen richt die wezel dat vizier weer op me
Dat gaat denk ik wel wat beurten kosten voor ik dat beest verslagen heb.
In die tussengangetjes moet je op die 'beestjes' (wat het ook zijn) schieten (staat een rode pijl bij) welke vervolgens 2 powerups neerleggen.
Deze kan je oppakken zodat je energie level weer wat hoger wordt.
Met dat vizier moet je steeds snel achter een object in die kamer gaan staan (kan ook achter een standbeeld gaan staan, het standbeeld wordt dan kapot geschoten).
Na 2 of 3 schoten gaat dat vizier weg en kan je weer verder lopen. ![]()
Oja, ik weet nu eindelijk wat je mag doen wanneer je die wezel verslagen hebt.. je mag em nog een keertje proberen te verslaan in het volgende level, zucht..
![]()
Plaatje:
Hij gaat nu steeds met die bal richting jou en natuurlijk kan je niet stil blijven staan omdat je anders wordt platgestampt.
Als je in een gat valt wordt je een paar seconden vastgehouden door een of andere tentakel (oid) en wordt je er weer uitgezet, op een van de randen.
Deze heb ik nog niet verslagen maar ik heb al wel een erg handige tip: pak zo snel mogelijk dat rode blikje (en blijf daar in de buurt om opnieuw te pakken).
Hierdoor kan je 2x zo hard tegen die wezel aan slaan ![]()
(waardoor ie van die 'bal' af valt)
quote:Ik heb het id dat als je eerst de fairy uit de kooi bevrijd je regelmatig powerups krijgt die op de randen waarop je loopt verschijnen. Met de handschoenen moet je idd de wezel van de bal afslaan, er zal dan een stuk muur (waarop je loopt) verdwijnen waardoor je steeds minder plek hebt om te lopen. Ik meen dat het een keer of vier nodig is om hem van de bal te slaan om hem te verslaan (wanneer je nou precies een blik met handschoenen krijgt is me niet duidelijk, ik denk als je hem een x-aantal keer met je gewone handschoenen hebt geslagen).
Op woensdag 9 april 2003 13:01 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Deze heb ik nog niet verslagen maar ik heb al wel een erg handige tip: pak zo snel mogelijk dat rode blikje (en blijf daar in de buurt om opnieuw te pakken).
Hierdoor kan je 2x zo hard tegen die wezel aan slaan
(waardoor ie van die 'bal' af valt)
quote:Je kan ook steeds aan de randen van zown afgrond gaan hangen. Iedere keer als de wezel eraan komt uit de afgrond springen en schieten. Dan is ie best te doen.
Op woensdag 9 april 2003 13:08 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Ik heb het id dat als je eerst de fairy uit de kooi bevrijd je regelmatig powerups krijgt die op de randen waarop je loopt verschijnen. Met de handschoenen moet je idd de wezel van de bal afslaan, er zal dan een stuk muur (waarop je loopt) verdwijnen waardoor je steeds minder plek hebt om te lopen. Ik meen dat het een keer of vier nodig is om hem van de bal te slaan om hem te verslaan (wanneer je nou precies een blik met handschoenen krijgt is me niet duidelijk, ik denk als je hem een x-aantal keer met je gewone handschoenen hebt geslagen).
Ik zit nu in het volgende level en hoor iedere keer nog een fairy roepen, maar kan hem niet vinden ![]()
Ik heb de fairy boven de waterval en de fairy in de waterval. En nog hoor ik er 1 roepen........... grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |