abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218319863
Ik ben op zoek naar een groepsuitje dat niet door elke vriendengroep al 20x gedaan is. Het bowlen, lasergamen, paintballen etc kennen we zo onderhand. Maar ook zelfds de escaperoom, citygame, en allelei wieisdemol-, hunted- en ikhouvanholland-varianten zijn voor ons inmiddels ouwe koek. Sjezus wat kom ik chagrijnig over zo, zo bedoel ik het helemaal niet :).

Wie kent er nog een origineel groepsuitje waarvan je zegt: dat zou je eens moeten gaan doen!
Liefst Zuidelijk Nederland, maar ik ben uberhayupt gewoon benieuwd wat er voor leuke originele dingen zijn!
  vrijdag 25 juli 2025 @ 16:31:08 #2
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_218327746
Ballonvaart, fietstocht door de provincie, treintocht door Nederland, wandeltocht door provincie en/of Nederland?
Of allemaal een of meerdere ideeën opschrijven en deze in een hoge hoed gooien.
pi_218327754
Ik ben wel eens wezen kleiduiven schieten, dat was geinig.

Ook wel eens voor een bedrijfsuitje auto's gesloopt, dat was ook geinig
-nee-
pi_218327764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Ballonvaart, fietstocht door de provincie, treintocht door Nederland, wandeltocht door provincie en/of Nederland?
Of allemaal een of meerdere ideeën opschrijven en deze in een hoge hoed gooien.
Allemaal prima dingen natuurlijk maar de ballonvaart is wel zo'n ingewikkeld uitje. Echt iets wat je cadeau krijgt van collega's en dan 3 jaar later pas doet omdat het weer steeds niet meezit en je 120 km verderop moet starten en als je dan eindelijk in de lucht hangt beseft dat het best wel saai is.
-nee-
pi_218327772
Mocht het een personeelsuitje betreffen, kan ik me geen leuker uitje bedenken dan iedereen een waardebon van de kosten die anders aan het uitje zou worden uitgegeven.

Voor een vriendengroep oid, wellicht iets over de grens?
Ligt ook een beetje aan de leeftijd, maar anders iets sportiefs? Kanoën, middagje in een klimbos, waterskiën in een nabije meer?
Twiddel
pi_218327782
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Allemaal prima dingen natuurlijk maar de ballonvaart is wel zo'n ingewikkeld uitje. Echt iets wat je cadeau krijgt van collega's en dan 3 jaar later pas doet omdat het weer steeds niet meezit en je 120 km verderop moet starten en als je dan eindelijk in de lucht hangt beseft dat het best wel saai is.
Dank je, maar dat wist ik dus niet. Al krijg ik een miljoen euro's, dan nog zet ik geen voet in zo'n rieten mandje onder die enorme steekvlam.
  zondag 27 juli 2025 @ 12:39:18 #8
99066 Jiggle
twijfelt zelden
pi_218338094
In Eindhoven zou ik ClashRooms aanraden!
Dat is een uitje dat echt nog nergens anders te vinden is, en superleuk! Je wordt met je groep in teams verdeeld en gaat dan allerlei spellen tegen elkaar spelen. Word je knetterfanatiek van, veel gelachen daar!

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')