Die vrouw dus wel, aangezien ze niet uitgaan van een misdrijf.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
De Maas is helemaal geen Rotterdamse rivier
Ik woon aan de Maas en ben, godzijdank, 111 kilometer van die stad verwijderd.
Zou er nog niet dood gevonden willen worden.
In rotterdaM wel veel vrouwelijke studentes?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wel oppassen dan bij die rivier, voor je het weet raak je te water en vissen ze je pas weer op in de Maasstad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel oppassen dan bij die rivier, voor je het weet raak je te water en vissen ze je pas weer op in de Maasstad.
*Skechersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:37 schreef marretak het volgende:
Zwarte schoenen met witte zool van het merk Sketchers
Bron : https://112-rijnmond.nl/p(...)1JoNeYRMDlnFIx21Wb5g
Wit, WIT.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:30 schreef butz0rs het volgende:
Lichte huidskleur, is dat blank of licht-bruin?
Signalement 60-80 jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:15 schreef marretak het volgende:
[..]
In rotterdaM wel veel vrouwelijke studentes?
Die ligt wel hangen in Grave.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel oppassen dan bij die rivier, voor je het weet raak je te water en vissen ze je pas weer op in de Maasstad.
Laatbloeier.quote:
Daar mogen we massaal niet meer over praten ivm met rassenhaatquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:30 schreef butz0rs het volgende:
Lichte huidskleur, is dat blank of licht-bruin?
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:08 schreef marretak het volgende:
Het topic bloed ook totaal leeg op deze manier, zoveel weinig geven jullie om deze vrouw?![]()
Wie was ze?
wat waren haar goals?
wat waren haar wensen en hobbies?
wat was haar verleden?
etc etc etc?
Tsja lopende band fokkers en pakken het dossier op en sluiten het en stoppen het in een duistere diepe la die nooit meer open zal gaan?
Uitgegleden met wandelen langs de rivier?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:18 schreef Kim-Holland het volgende:
![]()
De politie ging niet uit van een misdrijf.
Einde verhaal.
Geen idee, ik was er niet bij, maar zou kunnen.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:20 schreef marretak het volgende:
[..]
Uitgegleden met wandelen langs de rivier?
Ze zal wel alleen wonen, aangezien niemand haar mist. Dan kan het nog wel ff duren, buren kunnen denken dat ze op vakantie is.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:20 schreef marretak het volgende:
[..]
Uitgegleden met wandelen langs de rivier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |