Dus we kunnen de antwoorden mailen? Als we ze hier plaatsen is het niet echt discreet meerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:21 schreef marretak het volgende:
Hoi stel je bent 191 cm lang?
( of kort in het geval iemand van 200 cm naast je staat ? )
Wat zijn de voor en de nadelen van 191 cm zijn?
Welke lengte zou je het liefst zelf zijn? Stel je had een keuze?
Wat zou je mensen van 191cm adviseren?
Ken je ook irl mensen van 191 cm?
zoja en hoe precies of ongeveer dan?
Wat zou je willen aanvulen aan dit topic?
Danku voor het meedoen en uw antwoorden zullen discreet worden behandeld.
Gewoon een dikke 10cm langer en een vrouw met een hemelse kont. Hoe kom ik op jouw karmapuntenniveau?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ooit 1,91 geweest, maar kan me niet goed herinneren hoe dat was, heb dat toch een beetje geblocked. Volgens mij, als je 1,93 bent, zoals ik, is het leven echt veel aangenamer, op alle denkbare vlakken. Ik kan me er alleen maar een voorstelling van maken hoe spectaculair je bestaan moet zijn als je daadwerkelijk 2 meter bent.
Ummmm 200 cm zijn is de absolute 10quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ooit 1,91 geweest, maar kan me niet goed herinneren hoe dat was, heb dat toch een beetje geblocked. Volgens mij, als je 1,93 bent, zoals ik, is het leven echt veel aangenamer, op alle denkbare vlakken. Ik kan me er alleen maar een voorstelling van maken hoe spectaculair je bestaan moet zijn als je daadwerkelijk 2 meter bent.
Dat is helemaal geen gegeven. Tenzij je een lul van 191cm hebt, maar dat komt met zijn eigen uitdagingen.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gewoon een dikke 10cm langer en een vrouw met een hemelse kont. Hoe kom ik op jouw karmapuntenniveau?
Die van mij welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gegeven. Tenzij je een lul van 191cm hebt, maar dat komt met zijn eigen uitdagingen.
En rol je dat dan op of knoop je hem om je middel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |