SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wel lekker plannenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet je hier sowieso altijd overal vroeg bij zijn. Als je met vrienden wil gaan eten kan dat meestal ook pas na 3+ weken.
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweerquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het zoemt er behoorlijkIk vond het leuker in de winter. Nu was het best druk
Wel lekker rustig zo te zienquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweer
[ afbeelding ]
Ok, phewquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gereageerd op mentions en quotes
Ik ben er nog nooit geweest. Chicste waar ik ben geweest is Centrál Kávéház. Maar dat is niet chic maar gewoon een tikje upmarket.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond Gundel wel leuk, maar was (gelukkig) minder fancy dan ik dacht.
Ja je moet er wel met een boot naartoequote:
Leuk eiland voor een wandeltje. Ze hebben er ook 6 huurwoningen. Zou ik best willen wonenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweer
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat het niet zo'n heel groot rondje was, althans in die tijd zat ik vol in revalidatie en vond ik het niet zo langquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk eiland voor een wandeltje. Ze hebben er ook 6 huurwoningen. Zou ik best willen wonen
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeernijn was half in slaap gevallen in zijn voederbak
"MAG EEN KONIJN NOG EVEN EEN DUTJE DOEN ZONDER DAT DE HELE WERELD HET WEET?! NOU?!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"
[ afbeelding ]
Zo kijkt ie altijdquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"
[ afbeelding ]
Ja omdat jij de hele tijd foto's van hem maaktquote:
Omdat hij ook lief isquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij de hele tijd foto's van hem maakt
Zou jij het waarderen als iemand jou lief zou vinden en heel de tijd foto's van je verspreidt?quote:
Ik heb een helm op, dus onherkenbaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou jij het waarderen als iemand jou lief zou vinden en heel de tijd foto's van je verspreidt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |