Grmbl vindt satépizza lekker, bedoel je dat?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
TR gemaakt, ongepast gedrag van een blauwe dit
Die wil ik proberen. Waar kan die kopen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl vindt satépizza lekker, bedoel je dat?
Hazelnoten vooral.quote:
Satépizzaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl vindt satépizza lekker, bedoel je dat?
Zelf maken. De gemiddelde bezorg pizzaturk heeft hem ook welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ik proberen. Waar kan die kopen?
Ik wil haar ook ontmoetenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij heb ik @:Vino_tinto ook wel eens gemeet. lang geleden. Toen met TAL
Watquote:
Ja dat is waarquote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij heb ik @:Vino_tinto ook wel eens gemeet. lang geleden. Toen met TAL
Dat weet Grmbl vast welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ik proberen. Waar kan die kopen?
die mag je niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelf maken. De gemiddelde bezorg pizzaturk heeft hem ook wel
Mag ik wel, maar als ik er twee a drie eet moet je mijn strot opensnijden zodat ik nog kan ademen. En dat lijkt me iets onprettig voor zowel mijzelf als degene die gaat snijdenquote:
Dat klinkt wat minder praktisch iddquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik wel, maar als ik er twee a drie eet moet je mijn strot opensnijden zodat ik nog kan ademen. En dat lijkt me iets onprettig voor zowel mijzelf als degene die gaat snijden
Ik ben liefquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:dud0r en @:dotteke zijn lief. Die andere mod ken ik niet zo goed
Een weekend geen balpen trach hoeven zetten bij je vrienden is een weekend niet geleefd.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik wel, maar als ik er twee a drie eet moet je mijn strot opensnijden zodat ik nog kan ademen. En dat lijkt me iets onprettig voor zowel mijzelf als degene die gaat snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |