abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218309055
quote:
Emma Kok zegt zich ongehoord en gefrustreerd te voelen na een ziekenhuisbezoek. De zangeres uit haar onvrede in een bericht op Instagram, waarin ze schrijft dat het ziekenhuis haar klachten niet serieus nam.
Want Emma heeft nu ineens pijn.

Want artsen hebben daar ook niet jarenlang voor doorgestudeerd. Die zien niet wekelijks tientallen patiënten met een scala aan aandoeningen. Nee, dan zal Emma het echt wel beter weten.

Nu is mevrouw verontwaardigd :')

Kijk, artsen zijn zeker niet alwetend en maken ook fouten, maar ze handelen altijd met jouw gezondheid voor ogen en op basis van hun jarenlange opleiding en ervaring.

Klacht: trutjes die het beter weten dan artsen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218309103
Wie? Een ggz patiënt lees ik.
pi_218309273
Ze kan in elk geval mijn cock krijgen, dan voelt ze zich wel serieus genomen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218309338
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze kan in elk geval mijn cock krijgen, dan voelt ze zich wel serieus genomen.
Heb je al gezocht op deze dame? Veel succes!
pi_218309539
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:23 schreef YoopY het volgende:

[..]
Heb je al gezocht op deze dame? Veel succes!
Ik heb haar zien optreden en weet van haar zeldzame ziekte. Maar om zo te doen alsof artsen je express slecht behandelen en links laten liggen gaat te ver.

Een beetje gebruik maken van je naam om wat af te geven op artsen, dat is het. Alsof ze de enige is.
pi_218310165
grappige is dat de behandeling die voorgesteld werd gewoon wetenschappelijk is bewezen en bij kinderen ~75% effectief is. mevrouw kok moet dus niet piepen, maar beter luisteren en laten informeren door de artsen
hardcoholic
pi_218310176
voor de rest is ze 17 en dus nog niet neembaar :+ :@
hardcoholic
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2025 @ 17:12:30 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_218310240
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2025 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Want Emma heeft nu ineens pijn.

Want artsen hebben daar ook niet jarenlang voor doorgestudeerd. Die zien niet wekelijks tientallen patiënten met een scala aan aandoeningen. Nee, dan zal Emma het echt wel beter weten.

Nu is mevrouw verontwaardigd :')

Kijk, artsen zijn zeker niet alwetend en maken ook fouten, maar ze handelen altijd met jouw gezondheid voor ogen en op basis van hun jarenlange opleiding en ervaring.

Klacht: trutjes die het beter weten dan artsen
Laten we wel wezen, dat kind heeft een chronische aandoening. Dat vertroebelt vaak het beeld van artsen (oh dat zal een bijkomstigheid zijn, niets aan te doen).

Dus ik snap haar ergens wel.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 24 juli 2025 @ 17:28:56 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218310497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:07 schreef Ferdii het volgende:
voor de rest is ze 17 en dus nog niet neembaar :+ :@
@SuperNeger : "hold my beer!"

Maar op de foto die ik van haar zag, zag ze er wel leuk uit. Dat moet ik toegeven.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218310573
Dit meiske heeft al heel wat meegemaakt, dus ik snap haar frustratie. En uit ervaring weet ik dat artsen soms non empatische horken zijn, al zijn ze nog zo goed in hun vak.
Kortom, makkelijk praten als je moeiteloos dagelijks een paar borden vol vreten naar binnen kan stouwen terwijl zij alleen via een sonde haar voeding kan krijgen.
pi_218310849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:12 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Laten we wel wezen, dat kind heeft een chronische aandoening. Dat vertroebelt vaak het beeld van artsen (oh dat zal een bijkomstigheid zijn, niets aan te doen).

Dus ik snap haar ergens wel.
Weet je hoeveel MDL patiënten een chronische aandoening hebben? Alsof ze de enige is. Ze is gewoon nr zoveel in de rij en is daar niet blij mee.
pi_218310852
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Dit meiske heeft al heel wat meegemaakt, dus ik snap haar frustratie. En uit ervaring weet ik dat artsen soms non empatische horken zijn, al zijn ze nog zo goed in hun vak.
Kortom, makkelijk praten als je moeiteloos dagelijks een paar borden vol vreten naar binnen kan stouwen terwijl zij alleen via een sonde haar voeding kan krijgen.
Ook al zijn ze totale horken, zolang ze gedegen advies geven en hiermee bij het rechte eind zitten kun je daar ook doorheen kijken. Ik heb veel liever een top hork dan een empathische beunhaas :Y

Kun je dat niet zwelg je waarschijnlijk van zelfmedelijden en zit er ook bij je eigen communicatie wat mis

Daarnaast, als ik de media moet geloven, hebben ze wel onderzoek gedaan, maar was de conclusie en behandeling niet wat mevr wilde horen
hardcoholic
pi_218310868
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Artsen maken ook zat mensen mee die hun zwerende vinger belangrijker vinden dan het gebroken been van hun buurman. Wat dat betreft is het prima dat hun empathie wat lager op de ladder staat.
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:12:45 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218310982
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Weet je hoeveel MDL patiënten een chronische aandoening hebben? Alsof ze de enige is. Ze is gewoon nr zoveel in de rij en is daar niet blij mee.
Oh je kent haar.
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:41:13 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218311258
"Het zit vast tussen de oren" is vaak makkelijk gezegd.
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:50:49 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218311354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:41 schreef Eightyone het volgende:
"Het zit vast tussen de oren" is vaak makkelijk gezegd.
_O_
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218311485
Dokters zijn niet te vertrouwen
lol
pi_218312603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Artsen maken ook zat mensen mee die hun zwerende vinger belangrijker vinden dan het gebroken been van hun buurman. Wat dat betreft is het prima dat hun empathie wat lager op de ladder staat.
Nee hoor,een arts moet altijd empatisch kunnen zijn. Je hebt snel genoeg door lijkt me wat voor vlees je in de kuip hebt.
pi_218312630
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:02 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Ook al zijn ze totale horken, zolang ze gedegen advies geven en hiermee bij het rechte eind zitten kun je daar ook doorheen kijken. Ik heb veel liever een top hork dan een empathische beunhaas :Y

Kun je dat niet zwelg je waarschijnlijk van zelfmedelijden en zit er ook bij je eigen communicatie wat mis

Daarnaast, als ik de media moet geloven, hebben ze wel onderzoek gedaan, maar was de conclusie en behandeling niet wat mevr wilde horen
Ik heb liever een empatische topper. ;)
pi_218312696
Ik heb iemand in mijn directe omgeving met dezelfde kwaal, het is hel. Ook voor de ouders die hun kind kermend en gillend van de pijn zien liggen en niks kunnen doen.
Maar fijn dat er zoveel deskundigheid is op dit forum. En natuurlijk empathie. ^O^
Oh en :')
  donderdag 24 juli 2025 @ 20:45:10 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218312720
TS is toch een wappie? Waarom vertrouwt hij de medische wetenschap nu ineens wel.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218314201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh je kent haar.
Het verhaal wordt alom uitgemolken. Want financieel goed voor Emma en goed voor Andre Rieu.
pi_218314231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 20:36 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Nee hoor,een arts moet altijd empatisch kunnen zijn. Je hebt snel genoeg door lijkt me wat voor vlees je in de kuip hebt.
Er is een verschil tussen overal in meegaan en doen wat nodig is. Als we alle patiënten zouden pamperen vindt er geen behandeling meer plaats. Dat wil niet zeggen dat je lekker gaat bottehorken tegen een patiënt, maar een duidelijk midden is wenselijk. Je wilt toch geen arts die met elke patiënt meehuilt :')

Gewoon begrip tonen, maar ook duidelijk zijn in wat er speelt, wat de mogelijkheden zijn en de risico's.
pi_218314241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 20:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik heb iemand in mijn directe omgeving met dezelfde kwaal, het is hel. Ook voor de ouders die hun kind kermend en gillend van de pijn zien liggen en niks kunnen doen.
Maar fijn dat er zoveel deskundigheid is op dit forum. En natuurlijk empathie. ^O^
Oh en :')
Dat kan. Maar met iemand zielig vinden kom je er niet.
pi_218314250
Misschien moet dit tienermeisje eens bij @SuperNeger op visite, dan wordt ze wel serieus genomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')