Want Emma heeft nu ineens pijn.quote:Emma Kok zegt zich ongehoord en gefrustreerd te voelen na een ziekenhuisbezoek. De zangeres uit haar onvrede in een bericht op Instagram, waarin ze schrijft dat het ziekenhuis haar klachten niet serieus nam.
Heb je al gezocht op deze dame? Veel succes!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze kan in elk geval mijn cock krijgen, dan voelt ze zich wel serieus genomen.
Ik heb haar zien optreden en weet van haar zeldzame ziekte. Maar om zo te doen alsof artsen je express slecht behandelen en links laten liggen gaat te ver.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:23 schreef YoopY het volgende:
[..]
Heb je al gezocht op deze dame? Veel succes!
Laten we wel wezen, dat kind heeft een chronische aandoening. Dat vertroebelt vaak het beeld van artsen (oh dat zal een bijkomstigheid zijn, niets aan te doen).quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want Emma heeft nu ineens pijn.
Want artsen hebben daar ook niet jarenlang voor doorgestudeerd. Die zien niet wekelijks tientallen patiënten met een scala aan aandoeningen. Nee, dan zal Emma het echt wel beter weten.
Nu is mevrouw verontwaardigd
Kijk, artsen zijn zeker niet alwetend en maken ook fouten, maar ze handelen altijd met jouw gezondheid voor ogen en op basis van hun jarenlange opleiding en ervaring.
Klacht: trutjes die het beter weten dan artsen
@SuperNeger : "hold my beer!"quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:07 schreef Ferdii het volgende:
voor de rest is ze 17 en dus nog niet neembaar![]()
Weet je hoeveel MDL patiënten een chronische aandoening hebben? Alsof ze de enige is. Ze is gewoon nr zoveel in de rij en is daar niet blij mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, dat kind heeft een chronische aandoening. Dat vertroebelt vaak het beeld van artsen (oh dat zal een bijkomstigheid zijn, niets aan te doen).
Dus ik snap haar ergens wel.
Ook al zijn ze totale horken, zolang ze gedegen advies geven en hiermee bij het rechte eind zitten kun je daar ook doorheen kijken. Ik heb veel liever een top hork dan een empathische beunhaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Dit meiske heeft al heel wat meegemaakt, dus ik snap haar frustratie. En uit ervaring weet ik dat artsen soms non empatische horken zijn, al zijn ze nog zo goed in hun vak.
Kortom, makkelijk praten als je moeiteloos dagelijks een paar borden vol vreten naar binnen kan stouwen terwijl zij alleen via een sonde haar voeding kan krijgen.
Artsen maken ook zat mensen mee die hun zwerende vinger belangrijker vinden dan het gebroken been van hun buurman. Wat dat betreft is het prima dat hun empathie wat lager op de ladder staat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Dit meiske heeft al heel wat meegemaakt, dus ik snap haar frustratie. En uit ervaring weet ik dat artsen soms non empatische horken zijn, al zijn ze nog zo goed in hun vak.
Kortom, makkelijk praten als je moeiteloos dagelijks een paar borden vol vreten naar binnen kan stouwen terwijl zij alleen via een sonde haar voeding kan krijgen.
Oh je kent haar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je hoeveel MDL patiënten een chronische aandoening hebben? Alsof ze de enige is. Ze is gewoon nr zoveel in de rij en is daar niet blij mee.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:41 schreef Eightyone het volgende:
"Het zit vast tussen de oren" is vaak makkelijk gezegd.
Nee hoor,een arts moet altijd empatisch kunnen zijn. Je hebt snel genoeg door lijkt me wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Artsen maken ook zat mensen mee die hun zwerende vinger belangrijker vinden dan het gebroken been van hun buurman. Wat dat betreft is het prima dat hun empathie wat lager op de ladder staat.
Ik heb liever een empatische topper.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ook al zijn ze totale horken, zolang ze gedegen advies geven en hiermee bij het rechte eind zitten kun je daar ook doorheen kijken. Ik heb veel liever een top hork dan een empathische beunhaas
Kun je dat niet zwelg je waarschijnlijk van zelfmedelijden en zit er ook bij je eigen communicatie wat mis
Daarnaast, als ik de media moet geloven, hebben ze wel onderzoek gedaan, maar was de conclusie en behandeling niet wat mevr wilde horen
Het verhaal wordt alom uitgemolken. Want financieel goed voor Emma en goed voor Andre Rieu.quote:
Er is een verschil tussen overal in meegaan en doen wat nodig is. Als we alle patiënten zouden pamperen vindt er geen behandeling meer plaats. Dat wil niet zeggen dat je lekker gaat bottehorken tegen een patiënt, maar een duidelijk midden is wenselijk. Je wilt toch geen arts die met elke patiënt meehuiltquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee hoor,een arts moet altijd empatisch kunnen zijn. Je hebt snel genoeg door lijkt me wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dat kan. Maar met iemand zielig vinden kom je er niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik heb iemand in mijn directe omgeving met dezelfde kwaal, het is hel. Ook voor de ouders die hun kind kermend en gillend van de pijn zien liggen en niks kunnen doen.
Maar fijn dat er zoveel deskundigheid is op dit forum. En natuurlijk empathie.![]()
Oh en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |