Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben huisje voor oud op nieuw aan het zoeken. Ergens hutje op de hei.
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijnquote:
Je bent zelf de weg kwijtquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gemixt met moderne gebouwen, en ook infrastructureel best netjes gedaan met gigantische parkeergarages onder parken en dergelijke zodat de straten eigenlijk vrij rustig zijn
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eilandquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tiengemeten! Het Sluiswachtershuisje.
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zoveel 'hotels' hadden op dat eiland
tis wat je doel is verderquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zal ik het fout hebben.
Gelijk vastleggen voor over 3 jaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi huisje. Komende 2 oud op nieuws al geboekt helaas
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze hebben die snelweg inmiddels ook onder de grond gestopt, denk ik? Die lag er nog wel toen ik er was.
Bij Chicago is dat ook interessant om te zien, daar heb je op sommige plekken gewoon 3 lagen met wegen en parkeergarages onder de stadquote:The Big Dig. Planning began in 1982 and construction was carried out between 1991 and 2006. The project concluded in December 2007.
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insectenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een herberg, een soort camping en een paar vakantiehuisjes.
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk vastleggen voor over 3 jaar
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk, zijn toch twee dagen die je altijd vrij hebt.
Ja, het zoemt er behoorlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, toen stond al het groen heel hoog en had ik veel ruzie met insecten
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal kun je hotels niet zo ver van tevoren vastleggen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens aan denken dat ik nog een altijd volgeboekt restaurant moet boeken voor januari.
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zittenquote:
Klinkt fancyquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je maanden van tevoren al een tafeltje boeken. Zeker als je in de mooiste ruimte wil zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |