Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zwedenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen loopt
wie weet...quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet...Dat is wel de wat veiligere oostkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zaten wij ook aan te denken voor september, maar wordt toch scandinavië.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Dat hoor je tegenwoordig wel meer van zweden
Edinburgh staat ook nog op het lijstje van kanshebbers
Tokyoquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Dan mag je nu geen stap meer verzetten.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
Dat scheelt.quote:
“O, wacht, het is de prijs per uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Prima stad inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Boston vond ik op zich ook wel een prettige stad
Herkenbaar hoor, doe ik zelf ook op plaatsen waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon gekeken waar een goedkoop hotel was met degelijke rating
Denk dat er een paar marathonlopers zijn die een andere mening hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Europees sfeertjequote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
"ohnee wacht, de tv wordt nu door een paar ongure figuren meegenomen"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Dat we niet lezen "hey jongens heb een super goede hoteldeal gevonden, 19,99 per nacht! Er zitten wel kogelgaten in de muur en de deur is eruit geblazen, maar de tv doet het dus voetjes omhoog"
Ja, die japanners zijn de weg kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Karzai het volgende:
beetje met die halve gare jappeners rondlopen die zijn echt totaal de weg we kwijt, geboorte cijfer is ook ver onder nul daar
"er was ook een dame inbegrepen bij de kamer"quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“O, wacht, het is de prijs per uur“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |