Ik denk niet dat TS graag een hoofddoekje had willen zijn. Lekker de hele dag sjaggo op een kleed zitten tot je naar knoflook stinkende man even langskomt om je met z'n behaarde lul te neuken tot je vervolgens weer weg mag om eten te koken voor je 8 kinderen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:00 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Ga maar kapot van binnen van jaloezie
Jaloers zijn op een pauper die bij de Action werkt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:00 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Is wel een chill leven, alles wordt voor je bepaald en je weet dat je nooit nagefloten wordt op straatquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef DutchPandora het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een pauper die bij de Action werkt?
Je hoeft niks want je mag niksquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is wel een chill leven, alles wordt voor je bepaald en je weet dat je nooit nagefloten wordt op straat
quote:Wie is de grote baas van Action?
Premium - Action blijf een ongeëvenaard groeiverhaal, sinds drie jaar onder leiding van Hajir Hajji. Van vakkenvuller groeide ze uit tot ceo van een Europees bedrijf.
Deze man weet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS graag een hoofddoekje had willen zijn. Lekker de hele dag sjaggo op een kleed zitten tot je naar knoflook stinkende man even langskomt om je met z'n behaarde lul te neuken tot je vervolgens weer weg mag om eten te koken voor je 8 kinderen.
Propaganda is een vorm van communicatie, waarbij door een belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen. Door het bewust verspreiden van eenzijdige, selectieve of misleidende informatie, wordt geprobeerd de publieke opinie te bespelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik kom steeds vaker subtiele islamitische propaganda tegen op het nieuws. Zoals op de NOS vandaag, waarbij ik een artikel tegenkom over dat Action steeds verder groeit. En natuurlijk is er als afbeelding een moslima gebruikt die daar werkt. Ik word best wel moe van die islamitische sluikreclame.
waarom moet men jaloers zijn op een aartsconservatieve, vrouw- en homo-onvriendelijke woestijnideologie die al eeuwen mensen knecht omdat een of andere fantast (hoi Mo...) ooit heeft verzonnen dat zijn wil niet navolgen tot een eeuwige, vurige marteling in een hel leidt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:00 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Omdat de kerk leeg loopt en de moskee niet MasAllahquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom moet men jaloers zijn op een aartsconservatieve, vrouw- en homo-onvriendelijke woestijnideologie die al eeuwen mensen knecht omdat een of andere fantast (hoi Mo...) ooit heeft verzonnen dat zijn wil niet navolgen tot een eeuwige, vurige marteling in een hel leidt?
Grow up.
RIP vrouwen, homo's en andersdenkendenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Omdat de kerk leeg loopt en de moskee niet MasAllah
In 2050 is Europa geīslamiseerd.
Kutreligie allemaal opkkquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Omdat de kerk leeg loopt en de moskee niet MasAllah
In 2050 is Europa geīslamiseerd.
Wie had ooit gedacht dat de islam, Nederland weer terug ging brengen naar de 'joods-christelijke beschaving' waar rechts Nederland zo naar koestert.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RIP vrouwen, homo's en andersdenkenden
Gaan kindhuwelijken en slavernij tegen die tijd ook weer een comeback maken?
En dat allemaal vanwege een geflipte wannabe profeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |