Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe single van Madonna die 'American Life' heet. Komt volgende maand uit op single.
Hij is echter nergens te downen, dus heb er nog niets van kunnen horen...
Heeft iemand 'm al in al zijn volledigheid gehoord? 'k Ben benieuwd!
Grtz,
Ceriel
Ai, staat trouwens in verkeerd forum.
Nu ja, wordt wel weer verplaatst.
[Dit bericht is gewijzigd door Ceriel op 23-02-2003 04:03]
quote:Ja idd. ik hoor niet anders dan dat stukje op Kazaa...
Op zondag 23 februari 2003 11:35 schreef Hapertje het volgende:
Kijk ff op http://www.madonnapower.com/pics/news/1646-2705.mp3 en luister naar de eerste 10 seconden van het nummer!
vind hem eigenlijk
die another day was super
deze vind ik echt maar
mischien dat je hier aan moet wennen, maar nu krijgt ie maar een 3 a 4 ofzo
American Life
Liefs,
Helga
quote:toch knap met zo'n klote nummer
Op maandag 24 maart 2003 13:05 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist bekend: Madonna komt volgende week op spectaculaire wijze op nummer 2 binnen in de Amerikaanse single-charts
maarja dat laatste kutnummer werd ook zwaar overgewaardeerd, toch knap dat je puur op reputatie nog in de top 10 kunt komen
Volgens mij is dit echt zo'n nummer waarvan je de eerste keer niet weet wat je ermee moet, en wat later toch wel leuk wordt.
Dat had ik bij haar vorige ook.
Maar ik denk dat ik hieraan (veel) langer zal moeten wennen dan aan haar vorige.
P.s., de eerst fakes zijn al gesignaleert op Kazaa. Madonna die onophoudelijk hetzelfde stukje rapt (!) in een of andere mc redbull-remix.
Jawel, dat gaat snel hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-03-2003 16:03]
Liefs,
Helga
Ps. Over de Razzies moeten we het maar even niet hebben.
Nog steeds niet echt leuk, het 'loopt' niet echt lekker. En het stukje rap had ze beter aan een echte rapper kunnen overlaten.
Dat gebeurt echt heeeeeeeel weinig, dat ik een nummer van Madonna niet leuk vind.
* postinggirl zet Vogue maar weer eens op.
quote:Het is een heel technisch nummer waarbij je eigenlijk niet zo naar de tekst moet luisteren. Indien je de studiotruukjes een beetje door hebt, kun je dit nummer best wel waarderen. Een dergelijk nummer is (bijna) niet live op te voeren. Deze nieuwe single is nog een tikje experimenteler dan haar vorige.
Op woensdag 26 maart 2003 09:37 schreef Ceriel het volgende:
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden.
Nog steeds heb ik 'm niet gehoord.
Ik zie dat de meningen nogal zijn verdeeld omtrent Madonna's nieuwste.
De loops klinken in elk geval wel lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |