Nee joh. Ik hou van Holland. Marble Mania. De Alleskunner. Zoveel meer pijnlijke tv gemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef tong80 het volgende:
Het gruwelijkste en debielste programma ooit.
[ afbeelding ]
Maar dat zijn de commerciëlen. Deze BNers doen er vrijwillig aan mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hou van Holland. Marble Mania. De Alleskunner. Zoveel meer pijnlijke tv gemaakt
Moet zeggen dat ik het toentertijd opzich wel grappig vond bij tijd en wijle.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat zijn de commerciëlen. Deze BNers doen er vrijwillig aan mee.
In welke prachtwijk was dit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De deurbel ging en er stonden een stel kale aziaten in oranje toga's voor de deur. Ze zeiden niks en ik kreeg een papiertje.
"Volgens één van onze voorspellingen woont er op dit adres de reïncarnatie van een lama. (Ik heb niet eens huisdieren ) verder onderzoek volgt nog om de bevestiging vast te stellen. Hiervoor komt er binnenkort een delegatie vooraanstaande Tibetaanse hogepriester langs"
Toen kreeg ik een kaartje met contactgegevens ter controle mijnerzijds en toen gingen ze weg. Wat moet ik hiermee?
Kontje geven.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De deurbel ging en er stonden een stel kale aziaten in oranje toga's voor de deur. Ze zeiden niks en ik kreeg een papiertje.
"Volgens één van onze voorspellingen woont er op dit adres de reïncarnatie van een lama. (Ik heb niet eens huisdieren ) verder onderzoek volgt nog om de bevestiging vast te stellen. Hiervoor komt er binnenkort een delegatie vooraanstaande Tibetaanse hogepriester langs"
Toen kreeg ik een kaartje met contactgegevens ter controle mijnerzijds en toen gingen ze weg. Wat moet ik hiermee?
Dat zegt alles.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het toentertijd opzich wel grappig vond bij tijd en wijle.
Al die lama's zijn echter wel uitgegroeid tot totaal niet grappige B-garnituur dus misschien zegt dat ook wel wat
Die hebben geen oranje kledij, maar een donker rood met geelquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
quote:
Misschien mag je meedoen aan Squid Game.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |