Uiteindelijk is het op een of andere manier altijd de schuld van de kolonisten ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:58 schreef HSG het volgende:
Het is de schuld van het VK, VS, EU, Trump, Isral, Zionsime, witte mensen en christendom.
Technisch gezien is dit te herleiden naar de Fransen die ooit eens met een liniaal al die grensgebieden hebben gedefinieerd tussen Thailand, Laos en Cambodia en daarmee grenzen hebben getrokken dwars door historische tempels en hele gemeenschappen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:58 schreef HSG het volgende:
Het is de schuld van het VK, VS, EU, Trump, Isral, Zionsime, witte mensen en christendom.
Inderdaad...quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit te herleiden naar de Fransen die ooit eens met een liniaal al die grensgebieden hebben gedefinieerd tussen Thailand, Laos en Cambodia en daarmee grenzen hebben getrokken dwars door historische tempels en hele gemeenschappen.
Maargoed we zijn inmiddels weer meer dan 200 jaar verder dus misschien zijn er onderhand al genoeg kansen geweest voor iedereen om zich er als volwassene bij neer te leggen
Mijn vermoeden is dat voor deze specifieke episode Cambodia hier de irritatiefactor aan het spelen is. Het is meestal Cambodia. Vraag ook maar aan Vietnam waar ze vlak na de oorlog ook even doorleuk dachten binnen te kunnen vallen.
Als je 20 jaar lang al je burgers met een IQ van boven de 90 tegen een muur zet (voor de misdaad van elitair intellectualisme) dan hou je dit over.. een land vol mentaal gehandicapten, bestuurd door mentaal gehandicapten.
Stop de tijd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:58 schreef HSG het volgende:
Ik hoop dat men verheugd is; het dekoloniseren van de wereld, inclusief het uitbannen van westerse waarden en normen, leidt tot al deze fantastische conflicten inclusief de manier waarop men met burgers omgaat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:58 schreef HSG het volgende:
Laten we nou niet doen alsof de kolonien destijds een lichtend baken van mensenrechten waren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat men verheugd is; het dekoloniseren van de wereld, inclusief het uitbannen van westerse waarden en normen, leidt tot al deze fantastische conflicten inclusief de manier waarop men met burgers omgaat.
Blijken de internationale rechtsorde inclusief de universele rechten van de mens ook een westers cultuurproduct - ouch.
Dat bedoel ik dan ook niet, maar dat begreep je stiekem wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof de kolonien destijds een lichtend baken van mensenrechten waren.
Whataboutisme.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het nogal knap om tijdens een loopgravenoorlog in Europa, een lopende etnische zuivering door een "bondgenoot" met voornamelijk Europese nazaten neer te kijken op mensen in voormalige kolonin.
Een superioriteitscomplex in combinatie met eigen straatje schoonvegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het nogal knap om tijdens een loopgravenoorlog in Europa, een lopende etnische zuivering door een "bondgenoot" met voornamelijk Europese nazaten neer te kijken op mensen in voormalige kolonin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |