Ja, is echt geheel nieuw voor me. En luisteren ga ik zeker doen maar wil ook initiatief tonen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:25 schreef Newone82 het volgende:
Ze geen nepgeld geven om indruk te maken
Nee geintje, respect zeg dat je dit werk wilt gaan doen. Hulde. Gewoon luisteren in zo een meeloopdag kan al heel veel doen.
Je moet geen initiatief tonen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:26 schreef NielsonOtto90 het volgende:
[..]
Ja, is echt geheel nieuw voor me. En luisteren ga ik zeker doen maar wil ook initiatief tonen.
Wat een onzin tip voor ts geef je. Heb in het werkveld genoeg mensen gezien die op een meeloopdag niks van initiatief tonen. Daar neem je snel afscheid van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet geen initiatief tonen.
Je mag de juiste vragen stellen.
En als je die juiste vragen niet zelf kunt bedenken, is dit niet het juiste beroeps voor jou.
Dan lees je mijn tip niet goed.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat een onzin tip voor ts geef je. Heb in het werkveld genoeg mensen gezien die op een meeloopdag niks van initiatief tonen. Daar neem je snel afscheid van.
Ook dat is natuurlijk gedeeltelijk waar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan lees je mijn tip niet goed.
De juiste vragen stellen is het beste initiatief dat je kunt tonen.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk gedeeltelijk waar.
TS zou bijvoorbeeld initiatief kunnen tonen door een activiteit als koken te doen. Dan spring je er uit. Iedereen stelt vragen.
Dat zijn al heel goede tips.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:40 schreef Lizayra het volgende:
Ik denk dat je het verste komt als je de daklozen als normale mensen behandelt. Dus niet net doen of ze achterlijk of dom zijn. Zullen er uiteraard ook tussen zitten maar alle mensen hebben een verhaal.
Verder zou ik gerichte vragen stellen. Zoals hoe vaak zie je een cliënt, wat doe je als de cliënt niet komt opdagen, wat kun je voor de cliënt doen, wat is het succes percentage enz.
Wat een aannames in 1 post. Walgelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
Pas op je spullen want het zijn junks en daardoor 9 van de 10 keer ook dieven. Ze zijn niet te vertrouwen. Zullen je bevrienden zodat ze je later op een manier kunnen manipuleren voor hun eigen persoonlijke gewin enzovoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |