abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juli 2025 @ 19:52:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218300409
ZALTBOMMEL - Een parel aan de oude stadsgrachten van Zaltbommel. Zo noemt de makelaar het huis aan de Marten van Rossemsingel 98 in Zaltbommel, dat nu te koop staat. Dat slaat niet zozeer op het huis, maar wel op de locatie. Wie dit koopt, bezit een privé-eiland.

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat: 1.250.000 euro is de vraagprijs. En eerlijk is eerlijk, dan ben je er nog niet. Want het interieur van het vrijstaande huis uit 1955 oogt gedateerd. Om deze woning naar 2025 te tillen is nog meer geld nodig. En dan hebben we het nog niet over het energielabel gehad: F. Ook op het gebied van verduurzaming moet er dus nog wel wat gebeuren.

Toch zullen er genoeg mensen zijn die belangstelling hebben. Want op deze plek aan de rand van de historische binnenstad van Zaltbommel en met uitzicht op de groene stadswallen koop je er ook bijna 4.000 vierkante meter grond bij, helemaal omzoomd door het water van de stadsgracht en toegankelijk via een brug. Waar vind je zoiets bijzonders, met zoveel ruimte, op loopafstand van alle voorzieningen?

Telefoon rinkelt
Het huis staat nog maar net online en de telefoon van makelaar Jack van Kessel rinkelt al. „Het is inderdaad bijzonder”, zegt hij, „ik verkoop ook niet iedere dag een eiland. De eerste vijf bezichtigingen zijn gepland en er zijn ook al meerdere mensen die informatie hebben opgevraagd.”

Dat wonen op een privé-eiland de fantasie prikkelt, blijkt wel uit de vragen die Van Kessel krijgt. „Er zijn mensen die allerlei mogelijkheden zien, zoals bijvoorbeeld het bouwen van een tweede huis. Maar dat mag niet. Huis en eiland vallen onder het beschermd stadsgezicht.” En dat heeft natuurlijk alles te maken met de rijksmonumentale status van de Zaltbommelse stadswallen.

https://www.ad.nl/zaltbom(...)zaltbommel~aff72e66/

Ik kan makelaar Jack van Kessel onder één van m'n dierbaarste kennissen, ex-vrienden scharen. Dus en ook, wie wil me steunen met dit unieke project? Dat FOK! in hartje Nederland zijn thuisbasis heeft. Het legendarische FOK!-Eiland tot leven en wasdom komt. Yvonne als beheerster en dan de rest van de users verschillende functies invullen. De vader van een ex was ooit de eigenaar. Dus misschien is er nog een gratis matras dat niet meer hoeft te worden ingereden. Hartje Nederland, hartje Bommel, met de bescheiden tong80 gezegend met een hart van goud..............

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218301925
Fok eiland met eigen server, paspoort, munt enzo.
Ik zou zeggen. Open een crowdfunding maar, kijkend hoe ver je mee komen.
Maar ik denk dat je beter buiten Nederland moet zoeken naar stukje eiland.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2025 @ 09:54:50 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_218304931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 22:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
Fok eiland met eigen server, paspoort, munt enzo.
Ik zou zeggen. Open een crowdfunding maar, kijkend hoe ver je mee komen.
Maar ik denk dat je beter buiten Nederland moet zoeken naar stukje eiland.
Is FOK! echt niet doot :? :{ Verder ligt dit eiland hier 400 meter vandaan. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218305325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
Is FOK! echt niet doot :? :{ Verder ligt dit eiland hier 400 meter vandaan. :)

De vraag is of je 1 miljoen haalt. De eiland kost al 1,5m. Nou ja..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2025 @ 10:41:44 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_218305347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:40 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
De vraag is of je 1 miljoen haalt. De eiland kost al 1,5m. Nou ja..
Hoeveel FOK!ers zijn er?

pi_218305355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoeveel FOK!ers zijn er?

Eenhamvraaghe!
pi_218305420
Fok! had ooit een crowdfunding opgezet voor nieuwe server. Ze kwam niet eens in buurt van miljoen euro.

Misschien weet Danny het hoeveel actieve users in Fok rond hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')