Welcome to the dark sidequote:Op maandag 28 juli 2025 16:36 schreef fietsie het volgende:
Oow begin me niet over bier
Ik heb jaaaaaaaaaren amper tot niet gedronken.
1 vakantie ben je in Chimay, koop je lokaal gebrouwen Tripel, en hoppa, ineens drink je iedere avond bier...
Jullie kunnen je bezorgingsroute uitbreidenquote:
Ik vind Tripels wel donker genoeg hoor....quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind Tripels wel donker genoeg hoor....
Zat je bij mij op de poli?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:43 schreef flipsen het volgende:
Anyway, back to work. Had ik al gezegd dat het druk is?
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind Tripels wel donker genoeg hoor....
In t weekend lekker biertjes drinken.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:14 schreef fietsie het volgende:
Maar ik dronk het dus niet meer om de carb-intake te beperken, dus ik ben er nog niet uit wat ik na de vakantie doe
Niet drinken is natuurlijk altijd gezonder dus ik zal nooit zeggen dat iemand moet blijven drinken.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:14 schreef fietsie het volgende:
Maar ik dronk het dus niet meer om de carb-intake te beperken, dus ik ben er nog niet uit wat ik na de vakantie doe
Ik zag je brouwerij ineens in de line-up staan. Jullie waren de laatste naam, wat een fijne toevoeging!! Komend weekend ga ik minimaal 1 biertje van jullie drinkenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Vakantie is na 2 weken weer voorbij. Zaterdag op een erg leuk en druk bierfestival gestaan. Ik stond weer zo'n 4 uur alleen, en mooi kunnen oefenen in hulp vragenBevriende brouwers geven altijd aan dat ik hulp kan vragen als ik alleen sta, dus aan hun ligt het niet. Maar soms voel ik me toch bezwaard om dan die stap te nemen, maar nu dus wel gedaan
![]()
Komend weekend sta ik beide dagen ook weer een tijdje alleen. En ze hebben ons op het feestplein gezet dus dat gaat doorbikkelen worden
Je komt hier de stad onveilig maken?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een to do lijst gemaakt voor mijn vakantie met 30 dingen erop![]()
Vandaag heb ik er 3 gedaan (natvoer voor katten bestellen voor click&collect bij dierenwinkel in Kleve, koelkast leeghalen, schoonmaken en weer inruimen en glas wegbrengen). En verder de hele dag married at first sight UK aan het kijken![]()
Voor vanavond moet ik nog eten maken, en wil ik of nog een halfuurtje wandelen, of een halfuurtje spinbikefietsen, of een halfuurtje bodycombat doen met les op de tv. We gaan zien wat het gaat worden
Gister was een erg gezellig teamuitje![]()
Dank! Maps stuurt me normaal inderdaad via Emmerich, maar geeft de optie via Nijmegen ook. Ik verwacht niet dat het morgen al klaar ligt, zo wel dan ga ik dan. En anders inderdaad waarschijnlijk zaterdag, dus handig dat ik weet dat als maps niet zelf dan de Nijmegen-route geeft, ik die alsnog zelf kies.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Je komt hier de stad onveilig maken?
Let even op wanneer je deze kant op komt. De brug bij Emmerich gaat aankomend weekeinde compleet dicht.
Omrijden via Nijmegen, grensovergang Beek-Ubbergen en dan rechtdoor de weg volgen tot afslag Kleve.
Dus niet direct na de grens rechtsaf richting Kranenburg. Aangezien ook daar de doorgaande weg dicht zit.
Hij geeft het bij jou al goed aan. Blijkbaar zit de wegafsluiting al in maps.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank! Maps stuurt me normaal inderdaad via Emmerich, maar geeft de optie via Nijmegen ook. Ik verwacht niet dat het morgen al klaar ligt, zo wel dan ga ik dan. En anders inderdaad waarschijnlijk zaterdag, dus handig dat ik weet dat als maps niet zelf dan de Nijmegen-route geeft, ik die alsnog zelf kies.
Ik zie op maps even niet precies welke rechts jij bedoelt - is onderstaande route wel of niet hoe ik volgens jou moet rijden?
[ link | afbeelding ]
Het voornemen van buurman - bijna gepensioneerde brouwer is om door de week geen bier te drinken. Nu ben ik vergeten of vrijdag al weekend is 😇quote:Op maandag 28 juli 2025 17:14 schreef fietsie het volgende:
Nog 7, maar ja dat kanquote:Op maandag 28 juli 2025 23:10 schreef flipsen het volgende:
Nog 10 posts, zou de volgende TT iets met "Wat een kit-topic" worden?
Hoe weet jij dat ik de hele avond heb zitten naaien aan mijn fietsbroek???quote:
Jij bent heel bedreven in het wrijven over.... ?? oow. Wrong SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |