abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218345074
Meh…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218345315
@cat-astophe
De conventies zijn ook niet heel helder meer, geloof ik. Of niet bij iedereen gelijk, zou ook kunnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218345459
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:01 schreef sigme het volgende:
@:cat-astophe
De conventies zijn ook niet heel helder meer, geloof ik. Of niet bij iedereen gelijk, zou ook kunnen.
Zoiets.
Al denk ik, na enig peinswerk, ook dat het best mogelijk dat ze niet creatief denkt en er niet eens bij heeft stilgestaan dat ze haar reisplannen wat zou kunnen aanpassen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218345501
Je deelt een rouwkaart toch niet per se omdat je vind dat men dan moet komen?
Jullie hebben meegeleefd en nog, dus laat ze de rouwkaart zien.
Tenminste zo gaat het bij ons op werk. Ook een klein team, en sommigen van ons gaan wel en sommigen niet.
pi_218345558
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef Blues het volgende:
Je deelt een rouwkaart toch niet per se omdat je vind dat men dan moet komen?
Jullie hebben meegeleefd en nog, dus laat ze de rouwkaart zien.
Tenminste zo gaat het bij ons op werk. Ook een klein team, en sommigen van ons gaan wel en sommigen niet.
In het iets grotere team zijn er naasten weggevallen, en naar uitvaarten gegaan. Dus dat is wel een soort ‘standaard’.
Ik heb een ‘ik moet even kijken of het me lukt om te komen’ gedropt. Uit de reactie haal ik dan wel hoe de vlag erbij hangt. Want als het gewaardeerd wordt vind ik dat ik er moet zijn. Anders gaat er niemand want… vakantie.
pi_218345716
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:01 schreef sigme het volgende:
@:cat-astophe
Lastig inderdaad. Een (t)rouwkaart zie ik als kennisgeving.
Familie en directe kennissenkring ga ik / wij sowieso.
Andere mensen is deels afhankelijk van hóe goed wij de mensen / nabestaanden kennen of gesproken hebben de periode voorafgaand.
pi_218346299
Lastig. Maar de vakantie gaande collega, gaat ze alleen of zijn er ook anderen waar ze mee reist? Daar kan je misschien lastig aan vragen om tijdens de uitvaart te wachten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218346616
Ik slingerde X weer eens aan om #zomergasten even te volgen, maar wat een vreselijke teksten over gast en presentator :{
pi_218346698
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 21:15 schreef Blues het volgende:
Ik slingerde X weer eens aan om #zomergasten even te volgen, maar wat een vreselijke teksten over gast en presentator :{
Viel mij ook op. Ik vind het tot nu toe prima te doen. Alleen die glitters op dat jasje
pi_218346829
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

Viel mij ook op. Ik vind het tot nu toe prima te doen. Alleen die glitters op dat jasje
Ook dat stoort me niet :D
pi_218346884
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 21:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ook dat stoort me niet :D
Ik wil ze aanraken en uitdrukken _O-
pi_218347229
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik wil ze aanraken en uitdrukken _O-
:D :D
pi_218347577
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig. Maar de vakantie gaande collega, gaat ze alleen of zijn er ook anderen waar ze mee reist? Daar kan je misschien lastig aan vragen om tijdens de uitvaart te wachten.
Echtgenoot die zich dan een uur (alleen dienst) of twee uur (dienst+crematie) aan de kust moet amuseren. Of mee kan komen, hij kent collega ook.
Ik ben vast teveel zelfredzaam en solist voor dit soort shit.
pi_218347661
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Lastig inderdaad. Een (t)rouwkaart zie ik als kennisgeving.
Familie en directe kennissenkring ga ik / wij sowieso.
Andere mensen is deels afhankelijk van hóe goed wij de mensen / nabestaanden kennen of gesproken hebben de periode voorafgaand.
Zoals ‘wij’ ze formuleren is het meer dan dat. Een rouwkaart krijg je als men je graag bij het afscheid erbij heeft.
Een openbare annonce in de krant is ter kennisgeving, met algemene info over de kerkdienst.
In mijn (online, dat wel) versie staat ‘je bent uitgenodigd om daarna mee te gaan naar het afscheid en napraten’.
Voelt toch als meer dan alleen een algemene kennisgeving. Zeker als degene die hem stuurde er geen disclaimer bij schrijft dat ze hem wilde delen maar dat we ons zeker niet verplicht moeten voelen. Vandaar het dilemma. Maja, we gaan het wel horen. Altijd lastig navigeren, zoiets.
  zondag 27 juli 2025 @ 22:42:54 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218347933
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals ‘wij’ ze formuleren is het meer dan dat. Een rouwkaart krijg je als men je graag bij het afscheid erbij heeft.
Een openbare annonce in de krant is ter kennisgeving, met algemene info over de kerkdienst.
In mijn (online, dat wel) versie staat ‘je bent uitgenodigd om daarna mee te gaan naar het afscheid en napraten’.
Voelt toch als meer dan alleen een algemene kennisgeving. Zeker als degene die hem stuurde er geen disclaimer bij schrijft dat ze hem wilde delen maar dat we ons zeker niet verplicht moeten voelen. Vandaar het dilemma. Maja, we gaan het wel horen. Altijd lastig navigeren, zoiets.
Ik zou dat ook zien als een teken dat het (zeer) op prijs gesteld wordt als ik er ben :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218347958
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Echtgenoot die zich dan een uur (alleen dienst) of twee uur (dienst+crematie) aan de kust moet amuseren. Of mee kan komen, hij kent collega ook.
Ik ben vast teveel zelfredzaam en solist voor dit soort shit.
Ik dacht meer aan wat kleine kinderen.
pi_218347986
Mijn tante is van de week overleden. Op de kaart staat dat ze als gezin afscheid nemen van haar, maar wij zijn uitgenodigd voor een gezamenlijke lunch in een restaurant.
pi_218348064
quote:

Is ook lastig.

Doe wat voor jou goed voelt, je coll die op vakantie gaat maakt haar eigen keuze.
pi_218348136
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik dacht meer aan wat kleine kinderen.
Dan had zelfs ik gesnapt dat dat ingewikkeld en teveel gevraagd is ;)
pi_218349150
quote:
Altijd lastig navigeren, zoiets.
quote:
Vind je het fijn als we komen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218349405
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 06:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

Logische verhelderende vraag…. Ja en nee. Gezien de reisafstand zit in dit geval in die vraag voor mij ook een soort van ‘het is gedoe maar als het voor jou belangrijk is dan ga ik het regelen’.
(Wat het ook is maar dit is iemand die zo vaak aan anderen denkt, ten koste van zichzelf, dat ze dan zeker gaat zeggen dat het écht niet nodig is).
  maandag 28 juli 2025 @ 08:53:03 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218349657
Als je ervoor naar de andere kant van het land moet rijden vind ik het niet zo heel logisch te denken dat ze verwachten of graag willen dat je ook komt.
Neemt niet weg dat ze het misschien wel fijn vind, maar denk vooral dat je voor jezelf moet beslissen of je dat wil doen. Net als je andere collega die besloten heeft dat niet te doen.
pi_218350181
Het verschilt bij mij ook heel erg per collega, ongeacht of ik er dagelijks mee werk of niet. Met de een heb ik wat meer persoonlijk contact dan de ander.

En naar de andere kant van het land en je vakantie moeten aanpassen, dat doe ik zelf ook niet heel snel hoor.

Maar doe wat voor jezelf goed voelt, dat lijkt me het belangrijkste .
pi_218350184
Eekhoorn heeft het toch niet gered las ik net ;(
pi_218350379
Eekhoorn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')