Ja, ze vallen makkelijk vandaag.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Godhoerigsetyfusregen weerHet leek droog te blijven maar er ontstond weer plots een wolkbreuk, helemaal doorweekt
Ja ik liep over een dijk en de bui leek over het Hollandsch Diep richting het oosten te trekken, maar besloot toch om opeens nog groter te worden en mij ook te verblijden met een nat pakquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze vallen makkelijk vandaag.
Vrij natte zomer tot nu toe.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Godhoerigsetyfusregen weerHet leek droog te blijven maar er ontstond weer plots een wolkbreuk, helemaal doorweekt
Valt op zich wel mee hier, alleen nu 2 dagen achter elkaar precies een wolkbreuk terwijl ik aan de wandel ben, en dan de rest van de dag weer droogquote:
Typisch. Thor zit te gniffelen in zijn geitenkar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hier, alleen nu 2 dagen achter elkaar precies een wolkbreuk terwijl ik aan de wandel ben, en dan de rest van de dag weer droog
Dat die even lekker iemand anders gaat klooienquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch. Thor zit te gniffelen in zijn geitenkar.
Kom gezellig naar hier bij mij in Friesland. Niks aan de hand, paar hele kleintje buitjes gehad in de afgelopen weken.quote:
Loki??quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die even lekker iemand anders gaat klooien
Niet op de grond gegooid en er op staan stampen ?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Nieuwe tweedehands tv gekocht, vraagt die man wat ik er mee ga doen![]()
![]()
Wat voor nerd was dit
Wij hebben er een voor bij DnD, om de kaart op te zetten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Nieuwe tweedehands tv gekocht, vraagt die man wat ik er mee ga doen![]()
![]()
Wat voor nerd was dit
Ja vooral kleine buitjes hier. Maar veel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Kom gezellig naar hier bij mij in Friesland. Niks aan de hand, paar hele kleintje buitjes gehad in de afgelopen weken.
Ja of Zeusquote:
Hier weinig. Kom er bij, kom erg bij. Tis bijna kurkdroog.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja vooral kleine buitjes hier. Maar veel.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben er een voor bij DnD, om de kaart op te zetten.
quote:
Weet je hoe ver Friesland weg is, tevens de enige provincie waar ik nog nooit ben geweestquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier weinig. Kom er bij, kom erg bij. Tis bijna kurkdroog.
Watquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe ver Friesland weg is, tevens de enige provincie waar ik nog nooit ben geweest
Dat ik er nog nooit ben geweestquote:
Ohhh, duhhquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet op de grond gegooid en er op staan stampen ?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben er een voor bij DnD, om de kaart op te zetten.
Gekkigheid. Niet eens naar een waddeneiland geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |