Zijn die legendarische R&P-meets al zo lang geleden?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn relatiestatus is al ruim 7 jaar ongewijzigd
Zo voelt het inmiddels wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die legendarische R&P-meets al zo lang geleden?
Ja, weleens iets over gelezen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd vliegt echt wel voorbij zeg, elk jaar lijkt steeds iets sneller te gaan.
Ik zit al een jaar of 8 dag en nacht op YT. Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.
De Woerden vreetmeet & Amsterdam rondvaarttocht stammen volgens mij idd al weer van oktober 2017 en januari 2018quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rip mylifeisgreyquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken nog meets van daarvoorquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
De Woerden vreetmeet & Amsterdam rondvaarttocht stammen volgens mij idd al weer van oktober 2017 en januari 2018
Oh, ik ook hoor, Singles meets, Spelletjes meet, Radio 49, etc, allemaal nog veul langer geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken nog meets van daarvoor
Maar in de mijne staat ook ongezouten mening enzo. Wel mooi schematisch met een kleurtjes enzoquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen beter een gedeelde Google doc gaan gebruiken ipv ieder zijn eigen excel-bestand.
Fijn dat die open relatie voor jullie zo goed werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn relatiestatus is al ruim 7 jaar ongewijzigd
Zulke dingen doen ze eerder als je gaat solliciteren bij defensie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een vriendin van me werkt tegenwoordig voor Ministerie Binnenlandse Zaken. Zou ik ook gebeld worden. Hele dag zitten wachten, nooit gebeld![]()
Kennelijk konden ze niks relevants vinden op sociale media ofzo.
Gelukkig kennen ze mijn fokaccount niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat die open relatie voor jullie zo goed werkt.![]()
Of AIVD.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zulke dingen doen ze eerder als je gaat solliciteren bij defensie.
Mijn eerste was 2007 denk ik. Elf Fantasy Fair? Castlefest? Weet niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken nog meets van daarvoor
De plekken waar Fok!kers voor de verandering niet opvallenquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste was 2007 denk ik. Elf Fantasy Fair? Castlefest? Weet niet meer.
Foktasy Fairquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
De plekken waar Fok!kers voor de verandering niet opvallen
Ik doe het ook bij nieuwe medewerkers op bepaalde functies en ik werk niet bij Defensie, AIVD oid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal Yvie weer eens appen voor een date.quote:
Lol dit is wel waar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
De Woerden vreetmeet & Amsterdam rondvaarttocht stammen volgens mij idd al weer van oktober 2017 en januari 2018
Sja, is wat ze haar hadden gezegd. Maakt mij verder niks uit. Ben brave Hendrik. Evenals zij.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hehe. Deze jongedame viel wel zeker op. Hordes mannen om haar heen om haar op de foto te zetten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |