Held!quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het referentiegesprek is goed gegaan. Vriendin is aangenomen na ons gesprek.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Go Lokaquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is mijn vrouw.quote:
Ahh, right, excuusquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw.
En die is al geruime tijd onder de pannen bij haar werkgever.
Dit ging om een vriendin die graag bij haar huidige werkgever weg wilde.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een vriendin van me werkt tegenwoordig voor Ministerie Binnenlandse Zaken. Zou ik ook gebeld worden. Hele dag zitten wachten, nooit gebeld![]()
Kennelijk konden ze niks relevants vinden op sociale media ofzo.
Gelukkig kennen ze mijn fokaccount niet.
Blijkbaar is je armenfetisj niet radicaal genoeg voor verhoogde monitoring.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een vriendin van me werkt tegenwoordig voor Ministerie Binnenlandse Zaken. Zou ik ook gebeld worden. Hele dag zitten wachten, nooit gebeld![]()
Kennelijk konden ze niks relevants vinden op sociale media ofzo.
Gelukkig kennen ze mijn fokaccount niet.
Jij bent hier al heel lang niet meer geweest hequote:
Klopt, alleen dat ze de status "vrouw" heeft bereikt, had ik moeten weten, is al weer wat jaartjes geleden geloof ik, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent hier al heel lang niet meer geweest he
Zelfs ik wist dit
En mijn wantrouwen richting iedere vorm van autoriteit ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is je armenfetisj niet radicaal genoeg voor verhoogde monitoring.
Doe jij bij deze ook meteen ff een update van je je relatiestatus? Kan de Excel weer worden bijgewerkt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat ze de status "vrouw" heeft bereikt, had ik moeten weten, is al weer wat jaartjes geleden geloof ik, toch?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat ze de status "vrouw" heeft bereikt, had ik moeten weten, is al weer wat jaartjes geleden geloof ik, toch?
quote:
Zouden ze al een labrador hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij bij deze ook meteen ff een update van je je relatiestatus? Kan de Excel weer worden bijgewerkt.
Kind is er al, dus...quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden ze al een labrador hebben?
1,3 kinderen ook?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn relatiestatus is al ruim 7 jaar ongewijzigdquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij bij deze ook meteen ff een update van je je relatiestatus? Kan de Excel weer worden bijgewerkt.
Passen geen honden meer bij in deze wijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geluksgetalquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn relatiestatus is al ruim 7 jaar ongewijzigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |