En die vriend daar wachten in een sfeervolle omgevingquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus andere was je vanavond helemaal niet gegaan.
Succes met de verhuizing Bosquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sterkte
[..]![]()
ook jij sterkte.
Laatste echte dagje hier.. Vandaag nog flink wat doen met behulp van de begeleiding. Spullen inpakken en al wat spullen in de opslagkamer zetten...
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus andere was je vanavond helemaal niet gegaan.
Ja, het pakt bij iedereen anders uit. Mijn moeder is fysiek ook nog heel fit, dat is ook lastig. Je kunt haar niet zomaar ergens in een verzorgingstehuis zetten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn beide oma's hebben het gehad en zat ook wel een verschil in. De ene ging vrij vroeg naar een verzorgingstehuis en was altijd 'druk, want de kinderen komen straks thuis en ze moest nog koken'. De andere kon steeds minder zeggen en werd heel snel boos, in het begin ook vaak omdat je zag dat ze de woorden kwijtraakte en ze daar niet tegen kon.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die vriend daar wachten in een sfeervolle omgeving
Dit lijkt me echt de meest afschuwelijke fase van die kloteziektequote:Op woensdag 23 juli 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, m'n moeder is nog niet echt aan het verdwijnen. Haar karakter is er nog wel helemaal en dat is niet zo heel fijn vaak. Ze heeft bijna geen kortetermijngeheugen meer en denkt dat ik allerlei dingen verzin omdat zij het zich niet kan herinneren. Ze heeft echt heel weinig zelfinzicht.
Succes en sterktequote:Op woensdag 23 juli 2025 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het pakt bij iedereen anders uit. Mijn moeder is fysiek ook nog heel fit, dat is ook lastig. Je kunt haar niet zomaar ergens in een verzorgingstehuis zetten.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Sterkte.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Heb je het geld nodig of kan dat wel even wachten??quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik aan de makelaar ga vragen of de woning tijdelijk voor die jongen kunnen bewaren die zich terug trok. Hij stuurde gisteren een mail met excuses en waarom. En dat die toch nog steeds interesse heeft in de woning maar op meer info wacht en hoopt dat we er toch nog kunnen uitkomen
Zijn er betere biedingen binnen gekomen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik aan de makelaar ga vragen of de woning tijdelijk voor die jongen kunnen bewaren die zich terug trok. Hij stuurde gisteren een mail met excuses en waarom. En dat die toch nog steeds interesse heeft in de woning maar op meer info wacht en hoopt dat we er toch nog kunnen uitkomen
Het is jouw huis, dus jij betaalt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
nee heb het niet nodig en des te langer heb ik een plek om te slapen en hoef ik niet bij familie :pquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het geld nodig of kan dat wel even wachten??
Nee er zijn nu voor de 25ste weer 3 bezichtigingen gepland.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn er betere biedingen binnen gekomen?
Dan weet je ook dat de bank goed terecht komt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Gun het die jongen ookPlus hij is erg flexibel met het overnemen van mijn spullen dus dat scheelt ook weer werk
Ja de bank gaat al naar iemand andersquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat de bank goed terecht komt.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de bank gaat al naar iemand anders
Ah, die had vast te weinig ruimte voor z'n kleren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Andere buurman in het gebouw krijgt de bank
Kom je dit jaar nog terug dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb het niet nodig en des te langer heb ik een plek om te slapen en hoef ik niet bij familie :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |