Ook nog nooit van gehoord. Maar we zullen er vast niks aan missen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit weer een top-influencer of wordt vandaag een betere dag voor mijn bloeddruk?
Kloptquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord. Maar we zullen er vast niks aan missen.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://www.denotenshop.nl/chocolade-cups-puur-70.html
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
HahaTrisha Paytas heeft haar derde kindje Aquaman genoemd.
Dan valt Aquaman nog reuze mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind Elvis nog wel het minst erg van de drie denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan valt Aquaman nog reuze mee!
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
HahaTrisha Paytas heeft haar derde kindje Aquaman genoemd.
Geen idee wie het is, dit is het eerste wat google geeft als ik op die naam zoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:What has Trisha Paytas been diagnosed with?
borderline personality disorder
Paytas has suffered from mental health problems, having been diagnosed with borderline personality disorder. In an interview on the H3 Podcast, Paytas stated she used to have substance abuse problems and was once hospitalized after a methamphetamine overdose.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel energie en tijd. Komende weken weer even een piek met veel ziekenhuisbezoek erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte, hopelijk heb je hier en daar wat rustmomentjes om bij te komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel energie en tijd. Komende weken weer even een piek met veel ziekenhuisbezoek erbij.
Sterkte. Ik heb ook wel eens piek met veel ziekenhuisbezoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Kunnen we je ergens mee ondersteunen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat is ook heftig. Dat heeft mijn vader met 2 broers meegemaakt. Nu is het juist mijn vader die de aandacht nodig heeft.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Sterkte.
Jij ook sterkte, dat is gewoon echt een vreselijke kutziekte waarbij je iemand langzaamaan steeds meer ziet verdwijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hmm, m'n moeder is nog niet echt aan het verdwijnen. Haar karakter is er nog wel helemaal en dat is niet zo heel fijn vaak. Ze heeft bijna geen kortetermijngeheugen meer en denkt dat ik allerlei dingen verzin omdat zij het zich niet kan herinneren. Ze heeft echt heel weinig zelfinzicht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ook sterkte, dat is gewoon echt een vreselijke kutziekte waarbij je iemand langzaamaan steeds meer ziet verdwijnen
Misschien heeft ze wel een punt hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, m'n moeder is nog niet echt aan het verdwijnen. Haar karakter is er nog wel helemaal en dat is niet zo heel fijn vaak. Ze heeft bijna geen kortetermijngeheugen meer en denkt dat ik allerlei dingen verzin omdat zij het zich niet kan herinneren. Ze heeft echt heel weinig zelfinzicht.
Mijn beide oma's hebben het gehad en zat ook wel een verschil in. De ene ging vrij vroeg naar een verzorgingstehuis en was altijd 'druk, want de kinderen komen straks thuis en ze moest nog koken'. De andere kon steeds minder zeggen en werd heel snel boos, in het begin ook vaak omdat je zag dat ze de woorden kwijtraakte en ze daar niet tegen kon.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, m'n moeder is nog niet echt aan het verdwijnen. Haar karakter is er nog wel helemaal en dat is niet zo heel fijn vaak. Ze heeft bijna geen kortetermijngeheugen meer en denkt dat ik allerlei dingen verzin omdat zij het zich niet kan herinneren. Ze heeft echt heel weinig zelfinzicht.
Sterktequote:Op woensdag 23 juli 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus andere was je vanavond helemaal niet gegaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Ik iets ophalen bij een vriend.. hebben we vanavond schijnbaar ook gewoon afgesproken. Nou ja gelukkig is het geen kutweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |