Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
Het ging eigenlijk automatisch en geen flikker voor gedaan.![]()
![]()
![]()
Morgen hele vroege dienst en lange dag, doeg!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
![]()
![]()
auwquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben ook niet helemaal wakker. Ik verbrand mijn hand aan de waterkoker, die net water heeft warm geprutteld.
Gefeliciteerd Liesje!quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dan toch ook uit meiskequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben ook niet helemaal wakker. Ik verbrand mijn hand aan de waterkoker, die net water heeft warm geprutteld.
quote:
#fitgirlquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga meer vezels eten/drinken
Heb nu een sap van wortel, munt, mango en blauwe bessen
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga meer vezels eten/drinken
Heb nu een sap van wortel, munt, mango en blauwe bessen
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het sporten ook weer oppakken. Hopelijk na de komende weken weer.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat het iets grappigs zou zijn
Ze hebben daar geen pleisters te koop?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.
Zag laatst foto’s van aantal jaar geleden, dat is wel verschilletjequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.
Hoe was het telefoontje van het ziekenhuis?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
ben je nu vadsig?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst foto’s van aantal jaar geleden, dat is wel verschilletje
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meterquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |