Ik ben wel in Friesland geweest, maar nog nooit op een Waddeneiland.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekkigheid. Niet eens naar een waddeneiland geweest?
Dat is dan weer een dingetje waar ik als Fries helemaal niets mee heb. Ben vroeger met schoolkamp op Schiermonnikoog geweest en een keer op Vlieland voor werk, maar verder niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik zou er graag willen wonenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is dan weer een dingetje waar ik als Fries helemaal niets mee heb. Ben vroeger met schoolkamp op Schiermonnikoog geweest en een keer op Vlieland voor werk, maar verder niet.
Dat heb ik al jaren niet meerquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis het zomergevoel, jullie toevallig ook?
Ik heb nog steeds kippenvel van die regen net, voel me niet heel zomers nu neequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
We hebben echt serieus al iets van 3 maanden zomerweer johquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier afwisselend bewolkt, amper 25 graden geweestquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds kippenvel van die regen net, voel me niet heel zomers nu nee
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben echt serieus al iets van 3 maanden zomerweer joh
Nee hoor, ik mis het nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet het. Schaam me er niet voor!quote:
Den Haagquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Amper 25 graden geweest? Waar woon jij dan
Oh nou hier in het oosten (Wageningen) genoeg dagen boven de 25 gehad. Ik ben blij dat we even weer een dagenlang afkoel weer hebbenquote:
Wij liepen hier laatst kapot te gaanquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Amper 25 graden geweest? Waar woon jij dan
Oef, dat zijn veel spreadsheets!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, duhh
[..]deze meneer zocht een betere tv voor z’n pc oid. Dit ding is 50 inch
Ja dat verschil is best groot. Het is heel juli tot dusver maar 1 dag boven de 25 graden geweestquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nou hier in het oosten (Wageningen) genoeg dagen boven de 25 gehad. Ik ben blij dat we even weer een dagenlang afkoel weer hebben
1 dag?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat verschil is best groot. Het is heel juli tot dusver maar 1 dag boven de 25 graden geweest![]()
En bij jullie is het benauwd warm, dat is niet zo lekker
Hoe wonen wij relatief dicht bij elkaar met dan nog best zo'n verschil.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat verschil is best groot. Het is heel juli tot dusver maar 1 dag boven de 25 graden geweest![]()
En bij jullie is het benauwd warm, dat is niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |