Een fotograaf aan de finish mag ook wel opletten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Vingegaard is boos over zijn val, allemaal de schuld van een fotograaf.
Ah, en daar begon die 55:51 wat nu dus met een paar tellen is aangescherpt?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is voor het kortere deel, de 'echte' tijd is vanuit de fietszaak net buiten Bedoin.
Nouja paar passief agressieve opmerkingen over dat er niemand meezat en dat hij het dan maar moest doen. Maar ik formuleerde wel hyperbolischquote:
Alsof Vingegaard ook niet een mutant is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Grotendeels in het wiel van de nog grotere oplichter Vingegaard dus?
Mayo had niet 6 teamgenoten van de concurrent die zich op verschillende delen van de klim konden leegrijden en de concurrent die een paar keer het tempo lekker omhoog joeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een volle minuut sneller dan Mayo. Dit is volstrekt onmogelijk.
Nota bene Oscar Onley die bijna 20 tellen harder gaat dan Mayo, met tegenwind? Bijzonder, je gaat toch een beetje twijfelen aan de metingenquote:
Bij sommige klimrecords hoef je geen smoesjes te verzinnen, dit was er zo eentje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mayo had niet 6 teamgenoten van de concurrent die zich op verschillende delen van de klim konden leegrijden.
6.3 W/Kg valt nog mee.quote:
Oh, dit is de druppel, ik had het gevoel dat jouw emmer al wel enigszins overgelopen wasquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het record van Riis op Hautacam sneuvelde net niet, maar een ander record dat nooit had mogen sneuvelen is nu werkelijk weggevaagd.
Niemand kwam ooit in de buurt van Mayo, minstens twee tot drie minuten trager, en nu ineens een volle minuut sneller.
Dit is een druppel die de emmer echt doet overlopen.
Not normal.
Dit is vanaf st. esteve, dan mis je nog wat kilometertjes vanuit Bedoinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, maar we hadden 55:51 als richttijd toch? Pogacar is goed, maar lijkt me niet zo goed dat hij 10 minuten harder gaat?
Wat is dit dan, en wat is die 55:51?
Visma in zijn geheel neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof Vingegaard ook niet een mutant is.
Jep, het is nog wat onduidelijk wat nou precies de tijd is van Pogacar op het stuk waar Mayo 55:51 op reed, we zullen het nog wel ergens langs zien komenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:06 schreef franklop het volgende:
Laten we de definitieve tijden maar afwachten
Dit is gunstig voor de FPCL.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:06 schreef Felagund het volgende:
Arensman 14e in het klassement al op bijna 45 minuten
Nou daar zat ik toch best dicht bij in de buurt danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |