Zijn hier ook gemeentes waar je niks betaald.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:37 schreef Domnivoor het volgende:
In Renkum hebben ze de hondenbelasting afgeschaft, las ik ergens.
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen
Ben je nou weer gevallen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.
Overheen schilderen is iets wat ik niet zou doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind ze ouderwets, vind de kleur ook niet meer bij de rest passen en ik ben ze gewoon zat.
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.quote:
Doe even serieus, wat is er dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.
Kan je mooi door met de onderkastjes.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je mooi door met de onderkastjes.
Mijn kleindochter gaat voor allesquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent tenminste niet zieliger dan ik.
Reken ik ook goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dacht meer aan lunchen en een biertje ofzo, tis mijn laatste vakantieweek
Ook de binnenkant? 🤨quote:
Waar hoor je wel dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, lig nu in een herstellingen. Eigenlijk hoor ik hier niet maar ze wisten niets anders.
Och ja sorry, kom zomaar binnenvallen. Niet echt netjes. Hoi,ik ben dus FreshFruit. 53 jaar, je mag ook Johan zeggen. Ik hou van hobby`s en wandelen op het strand bij een ondergaande zon. En gedichten is ook wel mijn ding zolang het nergens over gaat want dat is te moeilijk. Ik heb een vriendin ,2 hondjes en een kat. en nog wat ongedierte maar dat boeit niemand. Verder nog vragen?quote:
@bondagequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen
Je is er weerquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Och ja sorry, kom zomaar binnenvallen. Niet echt netjes. Hoi,ik ben dus FreshFruit. 53 jaar, je mag ook Johan zeggen. Ik hou van hobby`s en wandelen op het strand bij een ondergaande zon. En gedichten is ook wel mijn ding zolang het nergens over gaat want dat is te moeilijk. Ik heb een vriendin ,2 hondjes en een kat. en nog wat ongedierte maar dat boeit niemand. Verder nog vragen?
Er is altijd bier mijn beste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je is er weer
En ja, is er ook bier?
Ja haske leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Da's helemaal niet waar. Zeeleeuwen zijn onwijs leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |