quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb niet echt opgelet, heb het meteen meegegrist
Wat is je favo Ozzy album?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Metalicoon Ozzy Osbourne overleden op 76-jarige leeftijd - https://nos.nl/l/2576039
Zeker Paranoid??quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
Oh dat verklaart waarom ze opeens Black Sabbath draaien op de radio
Jaquote:
Tja, dat terwijl ze echt veel betere nummers hebben gemaakt. Maar die hoor je echt nooit op de mainstream radio, zenders als Kink durven het aan om andere nummers te draaien..quote:
Ik ben niet zo bekend met zequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja, dat terwijl ze echt veel betere nummers hebben gemaakt. Maar die hoor je echt nooit op de mainstream radio, zenders als Kink durven het aan om andere nummers te draaien..
Ik snap het wel, maar ik vind het gewoon jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met ze
Maar is vaker zo toch, dat er dan 1 nummer erg bekend wordt terwijl dat veel 'zachter' is ivg met de rest van de liedjes. Maar dat wordt dan natuurlijk niet mainstream gedraaid. Net zoals Metallica..
Maargoed. Deze zender draait normaal überhaupt niets van Black Sabbath. Dus dan draaien ze natuurlijk deze als eerbetoon
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vind het gewoon jammer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Sjefke had zichzelf een keer tussen het dekbedovertrek en dekbed opgesloten. Toen ik hem riep, zag je zo dat dekbed omhoogkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja die haalt het nog wel tot in the year 2525quote:
Ik had een paar jaar geleden een biografie van hem gekocht, maar dat was iets te voorbarig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die haalt het nog wel tot in the year 2525
Laatste jaren als cyborg doorgebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Dacht dat die man allang dood was. Die zag er 20 jaar geleden al uit alsof hij elk moment kon omvallen.
Ja dat. Daarvan werd 20 jaar geleden al gezegd "Het enkele feit dat deze man nog leeft is een klap in het gezicht van elke anti-drugscampagne die je kunt verzinnen"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Dacht dat die man allang dood was. Die zag er 20 jaar geleden al uit alsof hij elk moment kon omvallen.
Dr. Brian May heeft ook een goed verhaal trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een biografie van hem gekocht, maar dat was iets te voorbarig.
Valt wat zwaar zo'n tentquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Hmm. Was op Pinterest op zoek naar een aardappelsalade recept, en ben nu een tent in m'n winkelwagentje aan het gooien. Heb ergens een verkeerde afslag genomen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Hmm. Was op Pinterest op zoek naar een aardappelsalade recept, en ben nu een tent in m'n winkelwagentje aan het gooien. Heb ergens een verkeerde afslag genomen.
Het lot van een sollicitant ligt in jouw handenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Word morgenochtend gebeld door een directrice, omdat ik ben opgegeven als referentie. Spannend
Dan ga ik zo positief mogelijk zijn!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het lot van een sollicitant ligt in jouw handen
Een aardappeltent?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
En ga je dan die aardappelsalade in die tent maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Die deed wel goed May?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr. Brian May heeft ook een goed verhaal trouwens.
Wanneer vakantie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Klote Flixbus, vanmiddag een uur in de file gestaan door die botsing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |