Heb ik misschien ook nog wel liggen in de tas met tasjes in de kastquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Er liep hier net iemand met een super de boer bigshopper die er nog uit zag alsof die net was gekocht.![]()
Ik heb een hele ladekast gevuld met tasjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik misschien ook nog wel liggen in de tas met tasjes in de kast
Wat me wel opvalt als ik wel eens een tasje uit de voorraad pak is dat met name de tasjes van de AH een paar jaar geleden een heel stuk groter waren dan dat ze nu zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een hele ladekast gevuld met tasjes
Tegenwoordig is ook alles kleiner, behalve de prijs.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt als ik wel eens een tasje uit de voorraad pak is dat met name de tasjes van de AH een paar jaar geleden een heel stuk groter waren dan dat ze nu zijn
Ja fucking 89 cent voor zo'n slap plastic tasje bij de AHquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is ook alles kleiner, behalve de prijs.
Dat is al een tijdje zo. Vroegah had je van die enorme shoppers die je ook als vuilniszak kon gebruiken, nu zijn het pedaalemmerzakjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt als ik wel eens een tasje uit de voorraad pak is dat met name de tasjes van de AH een paar jaar geleden een heel stuk groter waren dan dat ze nu zijn
Blij met mijn rugtas en fietstassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja fucking 89 cent voor zo'n slap plastic tasje bij de AH
Ik heb geen fietsquote:
Ik geen auto dus een fiets is wel fijn met flessen drinken enz.quote:
Ik doe meestal lopend boodschappen, dan is zo'n plastic tasje wat makkelijker in je broek of jas te stoppenquote:
Rugtas is toch ook makkelijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe meestal lopend boodschappen, dan is zo'n plastic tasje wat makkelijker in je broek of jas te stoppen
zelfs die bigshoppers zijn ruk nuquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja fucking 89 cent voor zo'n slap plastic tasje bij de AH
Ik ga niet eerst uren met een lege rugtas rondlopenquote:
Ik had met kerst weer eens een keertje 1 gekocht want was handig met cadeautjes. Die dingen zijn zo dun nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs die bigshoppers zijn ruk nu
overleven hier de eerste week niet
Ohquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst uren met een lege rugtas rondlopen
hoe minder mannen in het bos, hoe beter voor mijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
en wat vindt Bos daarvan?
@:bomenverzameling
Loopt toch wat makkelijker he!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hoe minder mannen in het bos, hoe beter voor mij
#laathetthuisbezorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geen auto dus een fiets is wel fijn met flessen drinken enz.
Gewoon limiet stellen aan het gewicht van de passagier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |