quote:John Michael (Ozzy) Osbourne (Birmingham, 3 december 1948 - 22 juli 2025)[1] was een Engelse singer-songwriter wiens carrière ongeveer 50 jaar overspant.
Wel iets meer dan ongeveer, maak er maar ruim 50 van...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
RIP Ozzy
Op wiki zijn ze er wel weer snel bij
[..]
Die watermeloen?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En kiwi en sinaasappel. Was het laatste doosje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]O ik heb niet echt opgelet, heb het meteen meegegristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb niet echt opgelet, heb het meteen meegegrist
Wat is je favo Ozzy album?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Metalicoon Ozzy Osbourne overleden op 76-jarige leeftijd - https://nos.nl/l/2576039
Zeker Paranoid??quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
Oh dat verklaart waarom ze opeens Black Sabbath draaien op de radio
Jaquote:
Tja, dat terwijl ze echt veel betere nummers hebben gemaakt. Maar die hoor je echt nooit op de mainstream radio, zenders als Kink durven het aan om andere nummers te draaien..quote:
Ik ben niet zo bekend met zequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja, dat terwijl ze echt veel betere nummers hebben gemaakt. Maar die hoor je echt nooit op de mainstream radio, zenders als Kink durven het aan om andere nummers te draaien..
Ik snap het wel, maar ik vind het gewoon jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met ze
Maar is vaker zo toch, dat er dan 1 nummer erg bekend wordt terwijl dat veel 'zachter' is ivg met de rest van de liedjes. Maar dat wordt dan natuurlijk niet mainstream gedraaid. Net zoals Metallica..
Maargoed. Deze zender draait normaal überhaupt niets van Black Sabbath. Dus dan draaien ze natuurlijk deze als eerbetoon
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vind het gewoon jammer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |