abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:09:58 #1
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218285125
Oké dames en heren,
Zeg het maar! De Tour is zo goed als beslist, de mutant pakt wat hij pakken kan, en is als individu niet te stoppen. Waar hij eerder nog op z’n minst geïrriteerd leek is hij nu calm and collected.
Dus, hoe gaat VLab hem breken (TS weet dat dit uiteindelijk niet gaat gebueren)?
Ik wil Louis van Gaal- en capuchonjongen-achtige theorieen horen.

De stand :'(:
1. Pogacar
2. Vingegaard +4:13
3. Lipowitz +7:53
4. Onley +9:18
5. Vauquelin +10:21

De etappes:
Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Niks te verliezen met Lipo zo ver achter je, ik wil alleen maar hallucinante ideeën.

TS begint:
TTT aanval dinsdag of donderdag met Campenarts, Wout, Affini, Benoot en Jonas
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218285144
Gewoon nu al vertrekken
pi_218285231
Alles op alles zetten om vanaf nu iedere etappe te moeten willen winnen
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:20:49 #4
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218285239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Alles op alles zetten om vanaf nu iedere etappe te moeten willen winnen
Kam an he, do it for Frida and Trine
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:26:58 #5
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218285291
Vragen waar Pogacar z'n goedje vandaan haalt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218285507
Voor de La Loze en La Plagne zit een 'vallei'. Daar willen ze toeslaan. Vingegaard gaat dus op de Madeleine en Col du Pré.

UAE zal geen renners van Visma willen laten rijden.

De enige echte vraag die er toe doet is: wordt Pogacar ziek of niet?
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:56:30 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218285574
Ik geef niks om Lipowitz

Etappe 16: Mont Ventoux
UAE met strakke controle. Lees: Politt en Sivakov brommeren 140km en daarna gaan Narvaez en Wellens los en Pogacar wint 40 seconden op Vingegaard.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4:53

Etappe 17: Valence
Visma stuurt bruggenhoofden Van Aert en Campenaerts vooruit. Pogacar rijdt lek vlak voor top Col du Pertuis en Vingegaard demarreert. Jorgenson springt mee en samen met kopgroep houden ze een ploegentijdrit en winnen daar 1.20.

1. Pogacar
2. Vingegaard +3.33

Etappe 18: Col de la Loze
Andermaal probeert Visma bruggenhoofden vooruit te sturen maar UAE is doodsbang en laat Wellens en Narvaez overal op reageren. Op slotklim rijdt Pogacar weg.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4.05

Etappe 19: La Plagne en Etappe 20: Pontarlier
Hier gebeurt niets. Ze houden elkaar in houdgreep. De vluchters winnen beide etappes.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4.05

Etappe 21: Parijs
UAE viert alvast de overwinning, glaasjes champagne, wat kaviaar. Arabier komt ze feliciteren.
Vlak voor lokale circuit demarreert Jorgenson. Uit pure haat en nijd (nummer 1 zwarte lijst) gaat Pogacar erachteraan en Jorgenson rijdt van circuit af met gele trui achter zich aan.

De stand :)
1. Vingegaard
DSQ. Pogacar
  dinsdag 22 juli 2025 @ 12:38:55 #9
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218285853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef niks om Lipowitz

Etappe 16: Mont Ventoux
UAE met strakke controle. Lees: Politt en Sivakov brommeren 140km en daarna gaan Narvaez en Wellens los en Pogacar wint 40 seconden op Vingegaard.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4:53

Etappe 17: Valence
Visma stuurt bruggenhoofden Van Aert en Campenaerts vooruit. Pogacar rijdt lek vlak voor top Col du Pertuis en Vingegaard demarreert. Jorgenson springt mee en samen met kopgroep houden ze een ploegentijdrit en winnen daar 1.20.

1. Pogacar
2. Vingegaard +3.33

Etappe 18: Col de la Loze
Andermaal probeert Visma bruggenhoofden vooruit te sturen maar UAE is doodsbang en laat Wellens en Narvaez overal op reageren. Op slotklim rijdt Pogacar weg.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4.05

Etappe 19: La Plagne en Etappe 20: Pontarlier
Hier gebeurt niets. Ze houden elkaar in houdgreep. De vluchters winnen beide etappes.

1. Pogacar
2. Vingegaard +4.05

Etappe 21: Parijs
UAE viert alvast de overwinning, glaasjes champagne, wat kaviaar. Arabier komt ze feliciteren.
Vlak voor lokale circuit demarreert Jorgenson. Uit pure haat en nijd (nummer 1 zwarte lijst) gaat Pogacar erachteraan en Jorgenson rijdt van circuit af met gele trui achter zich aan.

De stand :)
1. Vingegaard
DSQ. Pogacar
_O_ dit gaat hem worden
  dinsdag 22 juli 2025 @ 12:46:47 #10
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218285921
Een plan heeft geen zin, Pogacar verliest alleen als hij hard valt of ziek wordt en dan moet Vingegaard gewoon in zijn eigen (hoge) tempo naar de finish fietsen en winnen.

(Niet wachten dit keer, slappe lul)
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 13:44:41 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218286478
Alle Visma renners demarreren tegelijk! inclusief Vingegaard !

Daarna houden ze een ploegentijdrit en rijden ze Pogi op minuten!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 13:59:47 #12
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218286610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Visma renners demarreren tegelijk! inclusief Vingegaard !

Daarna houden ze een ploegentijdrit en rijden ze Pogi op minuten!
Die staat al in de OP helaas
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 23:03:22 #13
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_218293561
Domme Danny krijgt een contract als 'kopman' volgens jaar als ie Pogi in Parijs nog even van de fiets rijdt
pi_218293812

à majuscule

U hoort het hier het eerst. De gele kaart op de koop toe
hardcoholic

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')