flikker toch op met die snol johquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ze is superspeciaal natuurlijk
[..]
rode vruchten, skyr, chocolade granola, lepeltje pitten en zadenquote:
Ze bevestigt zelf dat het over haar ging he. Alkmaar is niet gigantisch, maar ook weer niet zķ klein dat ze de enige is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet bij haar, blijkbaar.
Ik zou het echt niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?
[ afbeelding ]
Ja, dat sowieso. Ik mis ook niks aan TikTok of insta.quote:
Ja, die influencer was dat vast wel aan het doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het klinkt nu meer alsof ze een video aan het opnemen waren achter het stuur
Ja, maar daar zijn wij hier te oud voor. Ik heb geen idee wie ze is verder, alleen dat ze volgens mij een keer was nat gespoten bij de voordeur, maar ik kan me voorstellen (en hier gaat het heel erg mis volgens mij bij veel mensen) dat er andere mensen zijn (kijk, die zijn er) die haar wel volgen. Dat er een generatie na ons is *gasp* die wel helemaal in de influencerwereld zit en wel meteen weten over wie ze het hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus hele volksstammen weten direct over wie het gaat na het zien van dit plaatje?
[ afbeelding ]
Jammer van de 'hun'. Maar ik leg verder geen link met een specifiek persoon door die Emiel zijn plaatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die termen zoals momfluencer en wat niet alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik mis ook niks aan TikTok of insta.
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat gebash op influencersEr zijn er ook een stel waarbij ik met de ogen rol, maar toch.
Wij zijn ook niet de doelgroep.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencer
Dat dus. Al die random mensen op internet kunnen me niet zoveel boeien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie hier posten interessanter dan het hysterische gemiep voor de likes van de gemiddelde influencer
Ja, is het ookquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zou ik denken wie de fuck is die voetballer, terwijl jullie hem waarschijnlijk allemaal kennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou heb ik ook niks met “influencende agenten”
Dit is van het nivo: ook topvoetballers krijgen boetes
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn wij hier te oud voor. Ik heb geen idee wie ze is verder, alleen dat ze volgens mij een keer was nat gespoten bij de voordeur, maar ik kan me voorstellen (en hier gaat het heel erg mis volgens mij bij veel mensen) dat er andere mensen zijn (kijk, die zijn er) die haar wel volgen. Dat er een generatie na ons is *gasp* die wel helemaal in de influencerwereld zit en wel meteen weten over wie ze het hebben.
Anders was het niet meteen opgepikt door zo'n juicekanaal.
*Kruipt weer onder steen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die termen zoals momfluencer en wat niet al
Foto’s in bikini en wat goed uitgezochte relaties helpen haar wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet de doelgroep.
Maar ze heeft ruim een miljoen volgers, in zo'n klein landje als Nederland zijn dat er echt veel.
Ik vind het wel geinig of ik kan plaatsen waar 'ie aan het rondkarren is, maar da's omdat Alkyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij gaat het gewoon zo dat zo'n juicekanaal even bij de grootste influencer gaat vragen of zij het toevallig was. Dat zij dan zo dom is het direct te bevestigen, is haar eigen probleem. Die agent heeft het echt vaag genoeg gehouden.
Neuh die juicelui weten echt wel dat zij daar woont, en dat die agent haar herkende, dus dan moet het wel een grote zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij gaat het gewoon zo dat zo'n juicekanaal even bij de grootste influencer gaat vragen of zij het toevallig was. Dat zij dan zo dom is het direct te bevestigen, is haar eigen probleem. Die agent heeft het echt vaag genoeg gehouden.
Lekker boeiend, dat kind loopt binnen, laat haar toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto’s in bikini en wat goed uitgezochte relaties helpen haar wel.
Ja, ik vind het ook een beetje kansloos overkomen verder. Beetje tof doen als politieagent.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap het gebash op wildvreemden niet zo. Dat ze een snol wordt genoemd, dan denk ik wtf.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat een hoop gedrag richting "bekende" personen veel te ver? Ja. Ontslaat dat diezelfde personen van hun eigen verantwoordelijkheden richting privacy? Nee.
Ach ja, dat wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Achter een balletje aan rennen en hem dan weg schoppen, jeej.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel.
Topvoetballers kunnen nog iets.
Hmm, zucht, daar heb je vast gelijk in.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraat
Mwah, ik vind het nog wel ok. Zit ook een stukje educatie bij, waarom bepaald gedrag eruit gepikt wordt als risicovol bijvoorbeeld. Of laatst, toen het na lang droog ineens enorm geregend had, hoe glad zo'n soppend wegdek kan zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje kansloos overkomen verder. Beetje tof doen als politieagent.
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, dat wel.
Topvoetballers kunnen nog iets.
Mensen van buiten Foqueville die zich druk maken om wat er in Foqueville gebeurt, zijn wel uiterst lachwekkend natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zucht, daar heb je vast gelijk in.
Dit 100%.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het zelf bewust toegegeven zodat er nu 'ophef' is en ze meer aandacht krijgt dat er zelfs in Foqueville over haar wordt gepraat
jajaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.
Nee, je privacy is blijkbaar niets meer waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zij biedt blijkbaar entertainment. Is ook niet zo makkelijk als het wel eens lijkt.
Dat sowieso niet nee. Alsof mij het verder wat aan zou gaan wat iemand uitvoert zolang ze er een ander geen kwaad mee doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het gebash op wildvreemden niet zo. Dat ze een snol wordt genoemd, dan denk ik wtf.
Als die agent altijd in die regio bezig is, kan het ook een lokaal bekende influencer met 1000 volgers zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh die juicelui weten echt wel dat zij daar woont, en dat die agent haar herkende, dus dan moet het wel een grote zijn.
Nee ik heb geen geile kop en dikke tieten. En ik ben 30 jaar te oudquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Als het zo makkelijk is, waren we allemaal wel gaan influencen.
Typetyfus op de telefoon
Incluencen ftw.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Als het zo makkelijk is, waren we allemaal wel gaan influencen.
Typetyfus op de telefoon
Ja maar dan had zijn bericht minder impact gemaakt en was er ook niet over hem gesproken zoals wij nu doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die agent altijd in die regio bezig is, kan het ook een lokaal bekende influencer met 1000 volgers zijn.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je privacy is blijkbaar niets meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |