SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Hebben ze in Syriė geen gevangenissen?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier nog zo' n parel;
5,5 jaar cel voor in Eindhoven opgepakte terrorismeverdachte. Abdusamad A. wilde in Nederland „zoveel mogelijk” geld verdienen voor IS
https://www.rd.nl/artikel(...)-terrorismeverdachte
Vast wel maar ik denk niet dat ze de luxe hebben van onze gevangenissen.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hebben ze in Syriė geen gevangenissen?
Hij mag daar wel gaan wegrotten.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vast wel maar ik denk niet dat ze de luxe hebben van onze gevangenissen.
Plaats zat nadat alle politieke gevangenen zijn vrijgelaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hebben ze in Syriė geen gevangenissen?
Als ik zijn levensstijl zo bekijk gaat ie niet in een pauper huurwoning zitten.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:40 schreef ReplaR het volgende:
En deze figuren krijgen voorrang op een woning he...
Waar kun je dat zien?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:31 schreef raptorix het volgende:
Als ik zo zijn instagram bekijk vermoed ik dat het om een gefrustreerde homoseksueel gaat.
Fatbike=pauper.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik zijn levensstijl zo bekijk gaat ie niet in een pauper huurwoning zitten.
Dit soort figuren zitten juist in een pauper flatje, want dan bezitten ze op papier niks en kunnen ze met al het zwarte geld dure kleding, reisjes dubai, een dure bak huren en dergelijke en op social media laten zien lijken dat je koning te rijk bent.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen, maar heb idee dat dit een enorm rijkeluiskindje is.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit soort figuren zitten juist in een pauper flatje, want dan bezitten ze op papier niks en kunnen ze met al het zwarte geld dure kleding, reisjes dubai, een dure bak huren en dergelijke en op social media laten zien lijken dat je koning te rijk bent.
Dat verbaast me, doorgaans mag naakt helemaal niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch bijzonder wat er de laatste tijd allemaal op Instagram mag blijven staan.
Zie een hoop verheerlijking van geweld op dit account. Laatst een account waar iemand een foto van z’n blote lul op had gezet.
Maar o wee als er een tepel te zien is van een vrouw, dat wordt meteen met een waarschuwing verwijderd.
Nee, die verhuur je weer.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Verslaggevers van het AD deden zich voor als potentiėle huurders en bezochten enkele van de door statushouders aangeboden woningen. In hartje Amsterdam namen ze een kijkje in een studio van een Syrische statushouder, die zelf bij zijn vrouw is ingetrokken die ook een sociale huurwoning toegewezen heeft gekregen.
De man zei tegen het AD dat hij 700 euro huur betaalt aan woningcorporatie Ymere, maar de studio voor meer dan het dubbele, 1500 euro, verhuurt.
https://nos.nl/artikel/2571137
Prima geļntegreerd.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel echte VVD-mentaliteit, dat moet je ze nageven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |