abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2025 @ 20:49:10 #1
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218272151
Ik ben momenteel een maand aan het vertoeven in Amsterdam. Ik heb een appartement gehuurd voor deze periode, ik ben hier 4x eerder geweest voorheen en ga altijd naar hetzelfde bordeel. Vandaag besloot ik daar is langs te gaan om te kijken hoe het daar nu is. Vrijwel niets veranderd, het is een high class bordeel en ze leven en werken er allemaal nog. Ik maak een praatje vraag hoe het met iedereen gaat, ik wist de voornamen nog en wat persoonlijke details. Ze vroegen of ik neuken wou en ik zeg doe maar pzc. Kort praatje, werd weinig intresse in mij getoond en het gesprek vloeide niet echt desondanks ik wel input gaf. Ik vertrek en vraag uit beleefdheid hoeveel de pzc was. (Ik verwachte dat zij had gezegd ach laat maar zitten joh leuk je weer te zien) maar nee ik moest gewoon ¤60 afrekenen!!!

In plaats van blij te zijn een bekend gezicht te zien en deze vriendelijk te onthalen word er zo gedaan.

Die pzc was een lange weg gegaan, en nu is mijn positieve herinnering aan deze hoeren enkel nog een herinnering. Mij zien ze daar nooit meer, en zo kan je door je inhaligheid ineens de deur dicht gooien. Als je mij nu gewoon die pzc gratis had gegeven was ik daar deze maand nog vaker terug gekomen om wat te neuken maar nu kunnen ze men rug op.

En het is niet dat ik daar een vervelende gast was, toen ik voorheen in het bordeel was kreeg ik altijd gratis drankjes en een betere kamer.

Klacht: Fatsoen en gastvrijheid ver te zoeken voor een terugkerende gast.
pindazakje
  zondag 20 juli 2025 @ 20:52:33 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218272178
Als je een appartement in Amsterdam kan huren dan kan je ook een sekswerker betalen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 20 juli 2025 @ 20:55:13 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218272201
Je ma was vast blij je weer te zien
Je bent een waardeloze agent.
  Moderator zondag 20 juli 2025 @ 21:10:31 #4
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218272350
lemming
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')