klapt klinkers zwart in de grond wat is dat. Ik denk er misschien aan om leraar voor een basisschool te worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Koop gewoon een vrijstaand huis
Ik beuk een wajong en klap klinkers zwart de grond in en pak netto 4 ruggen
Ik las nikkersquote:Op zondag 20 juli 2025 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Koop gewoon een vrijstaand huis
Ik beuk een wajong en klap klinkers zwart de grond in en pak netto 4 ruggen
Dat gaat je geen reet aan wat ik wel en niet wil lezen.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:23 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Dat wil jij gewoon lezen.
[..]
Dat gaat je geen reet aan wat ik wel en niet wil lezen.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:23 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
[..]
Waarom post je het danquote:Op zondag 20 juli 2025 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat gaat je geen reet aan wat ik wel en niet wil lezen.
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig sneller. Waarom zou je ook vier viervoeters nemen die niet uitlaten en je tuin laten onderschijten plus wat voertuigen hier en daar neerzetten, het ziet er niet uit. Ik moet er niet aan denken hoe het thuis bij haar ruikt. Ik heb mij eerst nog netjes voorgesteld weet je wel; aanbellen, vertellen over tijdelijk verblijf, gewoon een goede indruk proberen te maken als zij nou het zelfde deed.quote:
Wat voor hypotheek zou je met wajong krijgen? 20k?quote:Op zondag 20 juli 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik las nikkers
Maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat je een huis kunt kopen als je een wajong hebt.
Ook als je het van eigen spaargeld doet want daar gaat men toch vraagtekens bij hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |