Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Ambar praat geen poepquote:Op zondag 20 juli 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.
Ik had ze van de winter ook en toen dacht ik dat ze in de hamsterkooi zatenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.
Tip van mij: alles, maar dan ook alles tijdelijk dicht wegzetten. Ook thee en chocolade bijv. ze vreten alles als het moet.
Gelijk weer hysterisch noemenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een vrouw met een hysterische meningkje.
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgponyquote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Nee honden zijn beter dan mannen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal beter met honden dan met mannen, is de natuur.
Dit is nu een hysterisch meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee honden zijn beter dan mannen.
Whahahaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?quote:
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me nietquote:Op zondag 20 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me niet
Vanochtend nogquote:Op zondag 20 juli 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordtquote:Op zondag 20 juli 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
bpdq
Op een gegeven moment werden ze wel een beetje lui met dat alfabet bedenken.
Ik vind dat met Griekse letters ook al zo. Voornamelijk met gamma, delta, sigma, en omega. Wie kwam op dat idee?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant opquote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
"Gezocht: Oude sporttas. Ik krijg een logeerkonijn maar ik heb geen hok voor hem dusjah."quote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?
En de I is een l.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |