The incel wars, raging since 8000BCquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Jezus nee.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Das ook mooi.quote:
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan makenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
Dit is waarom ik single ben.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.
*brijnquote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan maken
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.quote:
Dat zijn alleen de lelijkerds.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuw
En ik ben er niet bijzonder goed in.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.
Eeuwig zonde.quote:
Nederland zou terecht ten onder gaan. Hadden ze 50 jaar geleden maar niet zo achterlijk moeten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook mooi.
Maar als je weet dat je gezin wordt verkracht of vermoord als je niks doet is het misschien ook wel
Nobel om te gaan.
En dan gelijk, het is beter als moeder en kind dan achterblijven.
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben er niet bijzonder goed in.
Ik zie een verband!quote:
Prijn?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
bpdqquote:Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
Zoals Pablo Picasso al stelde, als daaronder Guernica te vinden is gaat dat feestje mooi niet door.quote:
quote:
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Gisterochtend liep er een made over het aanrecht.
Ik:
Kon geen andere vinden. Gft weggegooid. Er lag nergens eten ofzo. Geen idee.
's Avonds haal ik m'n afbakstokbrood uit de la, was nog verpakt, bungelt er weer een made aan.
Ik:![]()
Ik heb die hele la uit staan mesten. Alles zit daar al in dichte potten en dichte dozen maar er stond nog 1 open doosje wereldgerechten en daar zat een mot in en dus die hele la zat onder de spinrag en een paar maden.
Maar die la is nog nooit zo netjes en leeg geweest nu
Of een vrouw met een hysterische meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |