Waarom dan een binnenfitness maken?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik sport eigenlijk altijd buiten, alleen niet als het in het bos te glad is vanwege ijs. Maar verder ook gewoon hardlopen in de sneeuw.
Dat zegt die nietquote:Op zondag 20 juli 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar hoeveel incline
oh 7
wat is 7
waarom niet gewoon in %
Heb je je fiets niet bij je?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.
Verveel me ff.
Dat is iets langer geleden, vriend.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?
Wat zou er dan nu anders zijn? Ipv besturen vanuit Brussel vanuit Berlijn. En een iets andere samenstelling van mensen.
Voor de keren dat ik niet buiten kan sporten maar wel moet blijven trainen. Een roeiapparaat dat een impulsaankoop wasquote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom dan een binnenfitness maken?
nee joh de milleniumwissel was vorig jaarquote:Op zondag 20 juli 2025 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is iets langer geleden, vriend.
Hoe is het weer daar?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.
Verveel me ff.
Fucking heet; strakke blauwe hemel.quote:
'Ding flof bips' voelt ook nog als pasgeledenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh de milleniumwissel was vorig jaar
Doe ook eens wat weekjes hiit oefeningen met gewichten vooral veel onderlichaam en dan hier de resultaten posten?quote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de keren dat ik niet buiten kan sporten maar wel moet blijven trainen. Een roeiapparaat dat een impulsaankoop wasEn dan nog gewichtspullen van gergi.
Ehh. Nee.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ook eens wat weekjes hiit oefeningen met gewichten vooral veel onderlichaam en dan hier de resultaten posten?
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Vrees dat we voor morgen geen stroom hebben
ja erg tofquote:Op zondag 20 juli 2025 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat voor jou
Oh deze vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat voor jou
Nog niet bekend.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg tofik heb helemaal niet van die lage dunks , vind ze vaak zo groot ogen. Maar deze zijn wel erg tof
wanneer komen ze uit?
Dus je weet niet welke kleur je gaat krijgen.quote:The twist? You won’t know which colorway you’re getting. Pairs from the Panda Monium pack will ship in identical boxes, so it’s a 100% sneaker roulette situation. This element of surprise continues a recent Nike trend of interactive and suspenseful releases.
Ah das wel risky. Vind die zwart witte leukerquote:Op zondag 20 juli 2025 14:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
Bovendien:
[..]
Dus je weet niet welke kleur je gaat krijgen.Ze weten echt niet meer wat ze nu weer moeten verzinnen bij Nike
Nee, lijkt me niks, zonder fatsoenlijke bh beweegt alles teveelquote:Op zondag 20 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Dames , iemand ervaring hier met van die plak bra's?
https://bubblesfreedom.co(...)ch&utm_source=Google
Te grote boobiesquote:Op zondag 20 juli 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niks, zonder fatsoenlijke bh beweegt alles teveel
Zweten zul je!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Kut, de airco moet straks uit voor de regen
Dit is eigenlijk gewoon karma voor het nooit afmaken van mijn afdichtplaat. Ik heb hem nooit helemaal in de lak gezet omdat het gigantisch stinkt en er in die periode echt continu kutweer was, dus ik kon het niet buiten laten drogen.quote:
Geen ijs. Ik dacht mascarpone met witte chocola. En nog iets van crumble.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te zien een stapel pancakes, ijs, aardbei en aardbeiensaus
aha; Leek wel erg op ijsquote:Op zondag 20 juli 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ijs. Ik dacht mascarpone met witte chocola. En nog iets van crumble.
Goede trampoline wel.quote:Auto in Duitsland raakt trampoline met kind erop en belandt in dak van schuur
Duitse kwaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |