Maar in de NAVO zijn ze vriendjesquote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Genetisch gemanipuleerd om als effectieve oorlogsmachine te fungeren.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
die dubbele handen op het geweer doet t m wel
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een goede man is een standaard vrouw
eh meer neutraalquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.
Hahahahaha ben je aan het oefenen voor komedien ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vingers van die rechtsequote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ook dat alle drie dezelfde geweren verschillende lengte hebben, en die linker is er een keer met een tank overheen gereden denk ik. Die is krom.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Doe mij maar dit:quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel stoer dat ze het doen:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Toch aardig wat in de paar jaar dat ze mee mogen doen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
weet je hoe hard de man van marie curie heeft moeten vechten om haar naam op de nobelprijs te krijgen> vrouwen kregen geen kans en waren niet welkomquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg mannen die elke dag weer keer op keer bewijzen dat zei diegene zijn met emotionele issues.
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.
het een is water en het ander komt uit een kipquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
De Oekraïense schoonmaakster.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |