Iul.quote:
Geen F1 he, krijg je datquote:
Zo erg is het gelukkig nietquote:
Om te zien of het met zijn verzorgpony was.quote:
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te zien of het met zijn verzorgpony was.
Van wie krijg je die vibe wel?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?
want die vibe krijg ik niet van m
Ik heb de hele ochtend Mario Kart gespeeld om er niet aan te denkenquote:
henry cavilquote:
Hij heeft wel die Big Dick Energy, ja. Zou me niet verbazen.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?
want die vibe krijg ik niet van m
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend Mario Kart gespeeld om er niet aan te denken
Wel mijn missie voltooid om iemand zonder leven in mijn vriendenlijst te verslaan in time trialquote:
Gaat dat goed met je benen?quote:
Ja verbazingwekkend wel ja. Kreeg na Japan zo’n pijn hier. Denk omdat ze weer opzette dus had ik die mini loopband voor thuis gekocht. Doe ik elke dag minimaal een uur en gaat nu echt goed. Incline gaat goed op stand 7. Daarboven word het pijnlijkquote:
maar hoeveel inclinequote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel mijn missie voltooid om iemand zonder leven in mijn vriendenlijst te verslaan in time trial
'vergeet'quote:Op zondag 20 juli 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
O ja kan ook wel weer eens op de loopband thuis, vergeet steeds dat die er staat.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het dan niet benauwd worden?
Een tuinvijver met vis.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vroeg chatgpt wat het beste huisdier is voor mij met de volgende eisen:
- Goed voor mensen die allergisch zijn voor honden en katten.
- Moet altijd buiten kunnen leven (eventueel in goed geïsoleerd huisje)
- Moet stil zijn.
- Moet tot 3 dagen alleen kunnen blijven met voldoende eten en drinken.
Uitkomst: Een slak.
![]()
Feitenquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
En die 7 incline is dan gewoon 7%?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend wel ja. Kreeg na Japan zo’n pijn hier. Denk omdat ze weer opzette dus had ik die mini loopband voor thuis gekocht. Doe ik elke dag minimaal een uur en gaat nu echt goed. Incline gaat goed op stand 7. Daarboven word het pijnlijk
Had ik laatst weer in een afstandbediening die al een tijd niet gebruikt was, wat een rotzooi.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even lopen. Moet even het chemisch afval wegbrengen. Ik had altijd als een eckte hoarder miljoenen batterijen op voorraad en die gaan dus lekken na een tijdje
Oh ja die kan ik ook weleens afvoeren. Ligt hier nog steeds terwijl de bijbehorende TV allang weg isquote:Op zondag 20 juli 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik laatst weer in een afstandbediening die al een tijd niet gebruikt was, wat een rotzooi.
Lolquote:Op zondag 20 juli 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die kan ik ook weleens afvoeren. Ligt hier nog steeds terwijl de bijbehorende TV allang weg is
afrikaanse slakken kunnen best leuk zijn als huisdieren, hebben wat formaatquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
Denk dat je per ongeluk op EttoGPT zatquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland zou terecht ten onder gaan. Hadden ze 50 jaar geleden maar niet zo achterlijk moeten zijn.
Ik heb maar geaccepteerd dat ik in de zomer niet binnen sport.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik loop altijd straal langs de fitnesskamer, misschien onbewust met opzet
Zeg Lossie, kun jij niet beter gaan genieten van de Sloveense bergen ipv je druk te maken over zulke dingen?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?
Wat zou er dan nu anders zijn? Ipv besturen vanuit Brussel vanuit Berlijn. En een iets andere samenstelling van mensen.
Ik sport eigenlijk altijd buiten, alleen niet als het in het bos te glad is vanwege ijs. Maar verder ook gewoon hardlopen in de sneeuw.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb maar geaccepteerd dat ik in de zomer niet binnen sport.
Of helemaal niet of dan de natuur in op de fiets, hiken of zwemmen. Is sowieso veel fijner en dan kun je in de winter met frisse tegenzin weer binnen trainen.
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Lossie, kun jij niet beter gaan genieten van de Sloveense bergen ipv je druk te maken over zulke dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |