Jij krijgt straks nog wel een aardig toetje met onweer en hoop regen.quote:
Sinds 2020.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
* belt Vladimir Poetin.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Als er een atoombom ergens afgaat, dan ren ik er naar toe, ben ik daar ook weer vanaf.
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
Beetje voorsorteren op de toekomst zodat we genoeg reservisten hebben mocht het ooit nodig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja snap ik maar die is meer symbolisch, tot nu toe.
Finland heeft ook actieve dienstplicht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Nederland heeft, ook voor mannen, een actieve dienstplicht maar geen actieve opkomstplicht. Daar zit denk ik het verschil.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Israël heeft een actieve dienstplicht voor vrouwen. Die iedereen ook echt moet doorlopen, 2 tot 3 jaar.
Zou anders wel erg goed voor jou zijn een beetje militaire tucht, discipline en beweging.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzoquote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Vaak deden ze het dubbel, Joodse meisjes kwam je ook vaak genoeg tegen in het Nederlandse legerquote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel stoer dat ze het doen:
[ afbeelding ]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzo
Vechten tegen terrorisme is geen genocide.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
een goede man is een standaard vrouwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...
Een vierling nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |